چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار سیاهکل در جمع هیئت های ورزشی شهرستان گفت : روسای هیئت های ورزشی باید متخصص در آن رشته ورزشی باشند

همای گیلان، فرماندار سیاهکل در جمع هیئت های ورزشی شهرستان اظهار داشت : روسای هیئت های ورزشی باید متخصص در آن رشته ورزشی باشند و کار بسیار ارزشمند شما در توسعه ورزش در بسیاری از امور موجب شادابی و نشاط اجتماعی و افزایش بازدهی درمدیریت می شود .
مهندس اسلامی افزود : در بسیاری از رشته های ورزشی موفقیت و قهرمانی باعث شناساندن فرهنگ پر افتخار کشورمان گردید که این امر توانست احترام زیادی برای کشورمان به ارمغان بیاورد .
مهندس رضا اسلامی در ادامه با برشمردن اقدامات این فرمانداری در خصوص تامین و تخصیص بودجه شهرستان تصریح کرد : برای تزریق و تخصیص بودجه بیش از یک ماه وقت گذاشتیم تا بودجه با یک برنامه ریزی درست و مبتنی بر اصول در سطح شهرستان تخصیص پیدا کند.
وی افزود : بنده در راه رسیدن به توسعه و پیشرفت شهرستان فردی مطالبه گر هستم که در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نخواهم کرد اما در راه رسیدن به این موفقیت به دنبال مدیرانی هستیم که برای افزایش اعتبارات اداره خود جذب بودجه های متمرکز استانی و ملی را دنبال و در توسعه زیرساخت های شهرستان بهره گیرند.
فرماندار سیاهکل با اعلام این مطلب که اساتید و پتانسیل های خوبی در جامعه ورزشی شهرستان داریم اظهار داشت : بنده تلاش می کنم بودجه ای در خور شان ورزش شهرستان تخصیص یابد اما رئیس اداره ورزش و جوانان نیز باید با تلاش و همکاری بیشتر در زمینه رشد و توسعه ورزش شهرستان حرکت کند .
مهندس اسلامی با اشاره به اقدامات اداره ورزش و جوانان در راستای تامین منافع جامعه ورزش شهرستان متذکر شد : جذب اعتبارت ورزشی که باید از سوی شهرداری ها به جامعه ورزشی شهرستان اختصاص یابد ، احیای مجدد زمین ورزشی مالفجان و تقویت هیئت های ورزشی باید اولویت اداره ورزش و جوانان شهرستان باشد و در صورت نیاز ، مجموعه فرمانداری اقدامات مقتضی درحمایت از این گونه حرکت های مثبت و سازنده بعمل خواهد آورد.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان خبر داد: پیش بینی برداشت ۲۶ هزار تُن میوه زیتون در گیلان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان خبر داد: پیش بینی برداشت ۲۶ هزار تُن میوه زیتون …