چاپ مطلب چاپ مطلب

لیلاکوه امروز میزبان دوستدارانش بود

اختصاصی همای گیلان، دهیاری و شورای اسلامی منطقه نمونه گردشگری لیلاکوه دریک حرکت جهادی دست به پاکسازی معابر و خیابانها و طبیعت زیبای لیلاکوه زد دراین حرکت نمادین که صبح امروز با حضور سازمانهای مردم نهاد ،مردم خونگرم لیلا کوه،جمعیت دوستداران محیط زیست،دانش آموزان مدرسه سلمان فارسی برگزار شد،معاونت سیاسی-اجتماعی فرمانداری،بخشدار مرکزی،رئیس محیط زیست لنگرود و جمعی ازمسوولان محلی حضور داشتند.
در حاشیه این مراسم زیبا با علیرضا گنجی ، رئیس شورای لیلاکوه وعضو شورای بخش مرکزی لنگرود به گفتگو پرداختیم.
وی هدف از برگزاری این مراسم را اهمیت حفظ محیط زیست عنوان کرد وگفت :طبیعت و محیط زیست،موهبتی خداوندی است که آبادانی و حفظ آن باعث شادابی انسانها میشود.
گنجی خاطرنشان کرد:حفاظت محیط زیست درقرن بیست ویکم بعنوان یکی از هشت هدف توسعه هزاره ویکی از پایه های اصلی توسعه پایدار شناخته شده است بنابراین بر همگان فرض است که به این مهم اهمیت فراوانی دهند بخصوص چون لیلاکوه بعنوان منطقه گردشگری و بعنوان پشیانی شهرستان لنگرود وهرساله پذیرای مسافران وگردشگران زیادی است بنابراین این حرکت نمادین لازم و ضروری است تا اعلام کنیم که ما به محیط زیستمان اهمیت میدهیم وبرای حفظ آن تلاش می کنیم.
وی درپایان ازاعضای شورای اسلامی و دهیار لیلاکوه ،شورای اسلامی روستای بالا سرای لیلاکوه و شورای اسلامی دیوشل پشته ومدیریت پسماند دهیاری لیلاکوه که دراجرای این برنامه همکاری صمیمانه ای داشتند تقدیر و تشکر نمود.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان خبر داد: پیش بینی برداشت ۲۶ هزار تُن میوه زیتون در گیلان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان خبر داد: پیش بینی برداشت ۲۶ هزار تُن میوه زیتون …