چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار سیاهکل: ۱۳ آبان تاریخ ساز است


همای گیلان، فرماندار سیاهکل در جمع اعضای ستاد برگزاری مراسم ۱۳ آبان با اعلام این مطلب افزود : تمامی نگاه های دشمن به همین روز است و بسیار در روز ۱۳ آبان زوم کرده اند اما باید با برنامه ریزی هر چه بهتر ۱۳ آبان امسال با شکوه تر از سالهای گذشته برگزار گردد .
مهندس رضا اسلامی در ادامه خاطر نشان ساخت : کشور ما یک عمق استراتژیک دارد و این امر از نظر ژئوپولتیکی بسیار مهم و حائز اهمیت است و هیچگاه دشمنان نمی توانند کشور عزیزمان را با یک کشور کوچک مقایسه کنند .
وی تصریح کرد : در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان فکر می کردند ایران را با داشتن تکثر قومیتی مثل دیگر کشورها از بین ببرند و تکه تکه کنند اما هوشیاری و حضور گسترده مردم نشان داد که دشمن نمی تواند به اهداف شوم خود دست پیدا کند.
فرماندار سیاهکل وابستگی اقتصاد بسیاری از کشورها به منابع و ذخایر عظیم کشومان یادآور و اظهار داشت : کشورهای اروپایی پس از خروج آمریکا از برجام به همین سادگی کشور ما را رها نمی کنند و اقتصاد کشور ما با داشتن منابع عظیم نفت و گاز باعث وابستگی کشورهای دیگر و اقتصاد آن ها شده است و اگر روزی با ما همکاری نکنند امنیت اقتصادی خود را زیر سوال می برند و دنبال از هم پاشیدگی اقتصاد خود نخواهند بود.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان خبر داد: پیش بینی برداشت ۲۶ هزار تُن میوه زیتون در گیلان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان خبر داد: پیش بینی برداشت ۲۶ هزار تُن میوه زیتون …