چاپ مطلب چاپ مطلب

ندیمی در جلسه شورای اداری سیاهکل:هر مدیری که برنامه، اخلاق، احسان و تبلیغات را در برنامه کاری خود قرار دهد قطعا موفق خواهد شد

اختصاصی همای گیلان:نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل ضمن تبریک ایام گفت: امیدوارم رجب، شعبان و رمضان پل ارتقاءِ ما از این منجلاب زندگی مادی باشد و بتوانیم از بسیاری از مشکلات دنیا تحت عنوان زن، فرزند و مال گذر نمائیمو خدا را ببینیم.

SAM_0909
ایرج ندیمی افزود: آدم باید تزکیه شود و همه آدم ها در معرض رسوایی هستند و ما مسئولین هیچ کدام معصوم نیستیم بلکه قدرت زمینه فساد را فراهم می کند و به همین دلیل نیازمند این ماه ها ی عزیزهستیم تا خود را بسازیم.
وی اظهار داشت: این اولین جلسه ی شورای اداری است که با حیدری شروع کرده ایم و این تغییرات و گردش در همه جا حتی در کره زمین هم وجود دارد..
نماینده مردم از خانه ملت یادآور شد: من دهمین سالی است که نماینده مردم این دو شهرستان هستم وبسیار تغییرات دیده ام، خداوند به من توفیق داد تا فرصت خدمت گزاری را بدست آورم؛ برای مسائل مردم باید وقت گذاشتما آبرو و وقت برای مردم می گذاریم تا خداوند آبروی ما را حفظ کند.
ندیمی یادآور شد: اینکه بعضی از مردم می گویند سیاهکل، شهرستان محروم است، ازلحاظ حکومت این شهرستان محروم نیست الان زیرساختهای این شهرستان فراهم است که امروز می شود سرمایه گذاری کرد اما یک دسته آدم ها دانسته ها در پشت تریبون ها مردم را دعوت به بدنمایی می کنند.
وی تأکید کرد: جاده سیاهکل به دیلمان بالأخره درست خواهد شد و روسیاهی برای ذغال خواهد ماند؛ عضو کمیسیون اقتصاد یکی از فرصت های پیشرفت این شهرستان را که منجر به شکوفایی اقتصاد منطقه خواهد شد، جاده سراوان به سیاهکل عنوان کرد و افزود: با راه اندازی این جاده که فاز اول آن امسال افتتاح خواهد شد و موجبات نگرانی مردم بخش های رشت را فراهم نموده است سیل مسافر سرازیر خواهد شد و از همین الان باید از این فرصت استفاده را کرده.
نماینده مردم شهرستان های لاهیجان و سیاهکل اذعان داشت: کل اعتبار اختصاص داده برای استان گیلان در سال جاری ۱۰۴میلیارد است این در حالی است که برای همین شرکت سیمان چند برابر آن، به اندازه ۷ – ۸ استان هزینه شده است.
ندیمی یادآور شد: با اینکه پول چایکاران در قانون مصوب شده است اما چرا نباید پرداخت شود، ما باید پیگیر پول مردم باشیم؟ ما دو سال قبل حرفی در مورد چای زدیم الان بعضی ها تازه به حرف ما رسیدند، چرا باید بخشی از منابع چای بین مدیران توزیع شود؛ با این حرف متوجه خواهیم شد که نقش مدیریت چقدرمهم جلوه می کند.
وی عنوان کرد: یک مدیر باید مشکلات را بشناسد و آنگاه در خصوص حل آن اقدام نماید، مدیر آب و فاضلاب شهری سیاهکل (امیدوار) بااینکه تازه آمده اند دیروز ۱۲ مشکل را مطرح نمودند که نشان می دهد ایشان نسبت به مشکلات شناخت دارند.
نماینده مردم در خانه ملت بیان کرد: شرایط کشور به گونه ای است که ما اگر بودجه کشور را جذب نکنیم خائن هستیم؛ ندیمی اظهار داشت: هر مدیری که برنامه، اخلاق، احسان و تبلیغات را در برنامه کاری خود قرار دهد قطعا موفق خواهد شد.

About

Check Also

اهم محورهای خطبه دوم حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا ابراهیمی نوری امام جمعه محترم شهرستان رودسر در نماز جمعه امروز ١٣ مهر

اهم محورهای خطبه دوم حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا ابراهیمی نوری امام جمعه محترم شهرستان …