چاپ مطلب چاپ مطلب

امام جمعه شهرستان سیاهکل در شورای اداری سیاهکل: اوضاع شهرستان خوب است /خدمت رسانی روبه رشد است

اختصاصی همای گیلان:امام جمعه شهرستان سیاهکل در جلسه شورای اداری سیاهکل ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت : اوضاع شهرستان سیاهکل خوب و رو به رشد است زمانی به این شهرستان محروم  می گفتند اما الان وضعیت شهرستان خوب ارزیابی می شود.SAM_0914

حجت الاسلام شیدایی افزود : دفتر امام جمعه جایگاه مراجعات مردمی است ومردم از نحوه برخورد مسئولین شهرستان راضی هستند که این جای بسی خوشحالی است.

وی اظهار داشت : بر ما وظیفه است از دولت روحانی به قول رهبر انقلاب دولت تازه نفس است حمایت شود.

امام جمعه شهرستان سیاهکل خاطر نشان کر : در این شهرستان به همت نماینده بر توان افتتاحیه های خوبی انجام می پذیرد و قطعاً چهره شهرستان بهتر خواهد شد.

حجت الاسلام شیدایی با اعلام این مطلب کارخانه سیمان یک نعمت برای منطقه است اذعان داشت : ما باید قدر این نعمت را بدانیم و قطعاً مشکلات آن همچون جاده سیاهکل به  دیلمان حل خواهد شد.

وی تصریح کرد : فرماندار شهرستان شخصی مومن ، متعهد ، خوش فکر و پرتوان است امیدواریم با حمایت وی شاهد رشد شهرستان باشیم.

آنگاه فرمانده سپاه سیاهکل ضمن تبریک یاد و خاطره ۸ سال دفاع مقدس و تبریک اعیاد شعبانیه گفت : دیدار با کاروان پیاده مرقد حضرت امام یکی ازبرنامه های ما بود که دیروز انجام گرفت.

سرهنگ حسینی افزود : در ۱۳ خرداد هم با ۶ اتوبوس جهت شرکت در مراسم ارتحال امام حرکت خواهیم کرد.

در ادامه مدیر آموزش و پرورش شهرستان سیاهکل گفت : یکی از خواسته های ما از مسئولین این است که با جذب دانش آموزان بخصوص دختران در امر کارورزی همکاری نمایند.

ایرج بدرود افزود : ما باید برای دانش آموزان اوقات فراغت فراهم نماییم تاآموخته های پرورشی شان به فراموشی سپرده شود واین امر همکاری مسئولین را می طلبد.

 

 

About

Check Also

بیماری‌های قلب و عروق اولین عامل مرگ و میر در کشور

بیماری‌های قلب و عروق اولین عامل مرگ و میر در کشور رئیس گروه پیشگیری و …