چاپ مطلب چاپ مطلب

مجتمع آبدرمانی آستارا به بهره برداری رسید

مجتمع آبدرمانی آستارا با هدف توسعه فضاهای گردشگری و تفریحی و جذب گردشگر با حضور مسئولان استانی و محلی به بهره برداری رسید.

همای گیلان، رئیس اداره ورزش و جوانان آستارا شامگاه یکشنبه در آئین افتتاح این مجتمع گفت: این مجموعه به عنوان مدرن ترین مجتمع آب درمانی گیلان به مساحت ۱۷۰ متر مربع با اشتغالزایی ۱۴ نفر، با ۱۹ میلیارد ریال سرمایه گذاری بخش خصوصی ساخته شده و شامل استخر، جکوزی، وان انفرادی، سونای خشک و بخار و تجهیزات ورزشی است.

وحید خاصی پور افزود: برای تکمیل استخر شنای بانوان آستارا که ۱۰ سال از زمان ساخت آن می گذرد، با پیگیری فرماندار و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، ۱۳ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته و تا پایان سال جاری تکمیل خواهد شد.

وی ادامه داد: با حمایت دولت، تعداد باشگاه های ورزشی آستارا از ۴۴ باشگاه در سال ۹۵ به ۷۰ باشگاه در سال جاری افزایش یافته و باعث توسعه سرانه فضای ورزشی شده است.

فرماندار آستارا هم در این آئین گفت: این شهرستان مرزی نیازمند طرح های گردشگری است و رفع موانع سرمایه گذاری با هدف رونق اشتغال از برنامه های دولت در آن است.

یونس رنجکش افزود: مشکلات ۱۳ پرونده سرمایه گذاری در حوزه تولیدی و خدماتی بررسی شده و جاذبه های طبیعی آستارا باید برای جذب گردشگر و توسعه کارآفرینی شناسایی و معرفی شود.

شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع و سه هزار و ۵۰۰ ورزشکار در ۳۵ هیات ورزشی آن ساماندهی شده است./بامردم

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

فرماندار لنگرود در مراسم تکریم و معارفه ریاست اداره بهزیستی شهرستان: اخلاق مداری، قانون مداری، توانمندی، کارآمدی، تامین منابع، نظارت و همچنین رعایت نظم و انظباط لازمه توفیق در پاسخگویی به مطالبات مردم است

فرماندار لنگرود در مراسم تکریم و معارفه ریاست اداره بهزیستی شهرستان: اخلاق مداری، قانون مداری، …