همای گیلان / خلیلی پیر- مدیر کل دفتر روابط عمومی و ارتباطات مردمی ۱۲۲ آبفای گیلان- صبح امروز هفتم آبانماه از این مرکز دیدار کرد
۱۲۲ یک سیستم جدید تلفنی است و شهروندان با تماس با آن قادرند بدون حضور درسازمان آبفا از خدمات قابل ارائه این مرکز از قبیل خرید اشتراک، پرداخت قبوض و غیره برخوردار شوند.
خلیلی پیر در این بازدید با تأکید بر اینکه ارائهی خدماتی اینچنین به منظور کاهش مراجعهی حضوری انجام میگیرد، افزود: باید خدمات و ظرفیت تماسهای دریافتی در شرکتها افزایش یابد که اعتماد مردم نیز با مشاهدهی خدمات غیرحضوری به مجموعهی شرکتهای آب و فاضلاب افزایش خواهد یافت و در این صورت سرمایههای اجتماعی آبفا افزایش مییابد.
وی همچنین با تشکر از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان، کارکنان این شرکت را بهترین مبلغان برای صرفهجویی در مصرف آب دانست و خاطرنشان کرد: تجربهی گذشته مهندس ناطقی باعث شد بتواند بعنوان رئیس مرکز ۱۲۲، در این مدت کوتاه با دقت بیشترعملکردی را شاهد باشیم که در آن راهاندازی یک مرکز جامع ارتباط مردمی به صورت مدرن برای خدماترسانی و دریافت تماسها از کل استان میسور باشد.