چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار رودسر :تلاش های خوبی در حوزه آموزش و پرورش رودسر صورت گرفته است


همای گیلان؛ فرماندار رودسر در نشست شورای آموزش و پرورش، روند تلاش های صورت گرفته در حوزه آموزش و پرورش این شهرستان را خوب توصیف اما در عین حال افزود: این شرایط کافی و وافی نیست و مستلزم تلاش و اهتمام بیشتر است.
علی وارسته رویکرد آموزش و پرورش را مبتنی بر برنامه محوری ذکر و گفت: خوشبختانه قدم های موثری برداشته شده و باید تلاش ها و فعالیت ها در این حوزه افزایش یابد.
وی نگاه صرف به مدیریت علمی را در آموزش و پرورش کافی ندانست و اظهار کرد :علاوه بر این مهم توانمندی ها و خلاقیت های دیگر هم باشد که باید به آن توجه شود.
فرماندار رودسر در بخش دیگری از سخنان خود مهارت آموزی را به عنوان یکی از مباحث مهم در آموزش و پرورش عنوان و اضافه کرد :این مهم امروز از نیاز های مهم جامعه است که باید به جد در آموزش و پرورش مورد توجه قرار گیرد.
وارسته هر گونه هزینه کرد در آموزش و پرورش را در حقیقت سرمایه‌گذاری دانست و تصریح کرد :این امر برای آیندگان مهم است و لذا می طلبد در این حوزه هر قدر سرمایه‌گذاری کنیم فضا و شرایط،لازم وجود دارد.
رییس اداره آموزش و پرورش رودسر هم در این نشست بر ضرورت آماده سازی اردوگاه شهید باهنر این شهرستان برای اجرای برنامه های مختلف و متنوع آموزش و پرورش خواستار شد و گفت :این اردوگاه هر ساله پذیرای خیل عظیمی از مسافران و میهمانان فرهنگی از مناطق مختلف کشور است که ضرورت دارد برای ساماندهی این اردوگاه توجه ویژه‌ای شود.
قربان احمدی همچنین از میزبانی اردوگاه شهید باهنر رودسر برای برگزاری اردوهای علمی استانی خبر داد و گفت :لازم است تا قبل از برگزاری این اردوها امکانات و تجهیزات این اردوگاه فراهم شود.
وی در ادامه با اشاره به کمبود برخی امکانات و تجهیزات در مدارس این شهرستان، اولویت را برای تجهیز،هنرستان ها ذکر و افزود برای تامین و تجهیز کارگاه های آموزشی به اعتبار نیاز است.
امام جمعه رودسر هم در این نشست با بیان اینکه رودسر در حوزه تعلیم و تربیت بالندگی و پیشرفت خاصی دارد بیان کرد:برغم همه کمبودها و کاستی ها نظام تعلیم و تربیت راه خود را به خوبی طی می کند.
حجت‌الاسلام والمسلمین روحانی بر ضرورت توجه به تحصیل در کنار مهارت آموزی را خواستار شد.

About عطیه نصرتی

Check Also

مدیرعامل برق منطقه ای گیلان: ۶ پروژه بزرگ پست فوق توزیع با ظرفیت ۶۰۰ مگاولت آمپر در کلان‌شهر رشت به عنوان مرکز اصلی ثقل بار استان احداث خواهد شد

مدیرعامل برق منطقه ای گیلان: 6 پروژه بزرگ پست فوق توزیع با ظرفیت 600 مگاولت آمپر در کلان‌شهر رشت به عنوان مرکز اصلی ثقل بار استان احداث خواهد شد