چاپ مطلب چاپ مطلب

ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی شهرستان رضوانشهر تشکیل شد

همای گیلان، سرپرست فرمانداری رضوانشهر ضمن گرامی داشت چهلیمن سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی همواره در صدد کمرنگ کردن ارزش های انقلاب و دور کردن مردم از اهداف نظام هستند، گفت: در طول این چهل سال کشور با هدایت های امام (ره) و مقام معظم رهبری، تلاش های مسئولین و حضور آگاهانه مردم از گذرگاه های سختی عبور کرده است.

مهندس محمد مهدی مظفری اظهار نمود: دشمن امروز بسیار مصمم تر از گذشته در مقابل انقلاب ما ظاهر شده ولی ملت ایران با پیروی از فرامین رهبری هرگز فریب آنان را نخواهند خورد.

وی اهداف ستاد دهه فجر شهرستان امسال را مبتنی بر خدمات چهل ساله انقلاب اسلامی دانست و افزود: همه تلاش خودمان را برای اجرای برنامه های نشاط آفرین در این ایام بکار خواهیم بست.

رئیس شورای اداری شهرستان رضوانشهر تأکید کرد: جهت حضور منسجم در مراکز دهستان ها و دیدار چهره به چهره با مردم نیز باید برنامه ریزی داشته باشیم تا دسترسی مردم به مدیران آسان گردد.

مهندس مظفری ضمن تأکید بر تشکیل کارگروه های مختلف ستاد دهه فجر گفت: با توجه به اینکه مسئولیت ستاد دهه فجر در این شهرستان بر عهده امام جمعه محترم است، اعضای کارگروه های ۱۴ گانه نسبت به تحقق اهداف این ستاد اهتمام لازم را بعمل آورند و با برنامه ریزی در این راستا، برنامه های پیشنهادی خود را به ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی اعلام نمایند.

وی تاکید کرد: مدیران شهرستان از ظرفیت رسانه ها و خبرنگاران در ستاد دهه فجر و بهره برداری از طرح های عمرانی نهایت استفاده را داشته باشند.

امام جمعه رضوانشهر نیز در این جلسه گفت: دشمنان انقلاب اسلامی، دلار های زیادی برای ساقط کردن انقلاب ما هزینه کردند ولی موفق نشدند‌ و در حال حاضر نیز در صدد این هستند تا انقلاب اسلامی جشن چهل سالگی خود را نبیند لذا همه باید در راستای فرامین مقام معظم رهبری برای دفاع از نظام و آرمانهای انقلاب اسلامی تلاش کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالهی افزود: امروز با پرداختن به موضوع بصیرت و توجه به موضوعات مختلف در داخل کشور دشمنان را مأیوس خواهیم کرد.

وی افزود: دشمن همواره در صدد خاموش کردن چراغ های هدایت انقلاب و نور الهی در این کشور می باشد.

همچنین امام جمعه پره سر نیز در این جلسه بیان داشت:چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی چهل سال نبرد بی امان با استکبار جهانی و پادوهای چشم و گوش بسته آنها و دفاع از ملت های مستضعف و ستم دیده‌ و به چالش کشاندن سیاست های شیطانی آمریکا در منطقه و صحنه های بین المللی است.

حجت الاسلام و المسلمین مهدی نژاد اظهار کرد:دهه فجر بهترین فرصت جهت تقویت دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول عمر پربرکت آن است و آشنا ساختن توده های مختلف مردم خصوصا جوانانی که امام و مجاهدت شهدا را ندیدند.

وی بیان داشت: در دهه فجر می توانیم بر خود ببالیم که توانستیم با شکست وارث حکومت ۲۵۰۰ ساله پادشاهی یک گام به تشکیل حکومت صالحان به امامت امام زمان عج نزدیک شویم.

لازم به ذکر است شعار محوری چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی امسال «افتخار به گذشته، امید به آینده» است.

About عطیه نصرتی

Check Also

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان خبر داد: پیش بینی برداشت ۲۶ هزار تُن میوه زیتون در گیلان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان خبر داد: پیش بینی برداشت ۲۶ هزار تُن میوه زیتون …