چاپ مطلب چاپ مطلب

رضا حجت انصاری رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهید خوش‌سیرت شهرستان آستانه‌اشرفیه شد

مراسم تکریم و معارفه رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهید خوش‌سیرت شهرستان آستانه‌اشرفیه برگزار شد.

همای گیلان، به گزارش پایگاه خبری کیآستان، مراسم قدردانی از تلاش‌های علیرضا فریدی رئیس سابق و معارفه رضا حجت انصاری رئیس جدید مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهید خوش‌سیرت شهرستان آستانه‌اشرفیه دیروز با حضور سرپرست معاونت آموزش، پژوهش و برنامه‌ریزی و جمعی از همکاران این مرکز در دفتر ریاست مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهید خوش‌سیرت شهرستان آستانه‌اشرفیه برگزار شد.

علیرضا فریدی رئیس سابق اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان آستانه‌اشرفیه مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهید خوش‌سیرت شهرستان آستانه‌اشرفیه از مردادماه سال ۸۹ ریاست این مرکز را بر عهده داشت و در این مراسم به‌عنوان رئیس جدید مرکز فنی و حرفه‌ای شهید انصاری رشت معرفی شد.

رضا حجت انصاری رئیس جدید مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهید خوش‌سیرت شهرستان آستانه‌اشرفیه اصالتی آستانه‌ای دارد و متولد سال ۱۳۵۹ در شهر لاهیجان است، وی دارای مدرک کارشناسی ارشد رشته کشاورزی است و پیش‌ازاین به‌عنوان رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای املش فعالیت می‌کرد.

About عطیه نصرتی

Check Also

پرونده هایی که سابقا در شوراهای حل اختلاف رسیدگی  می شد از این پس به حکم قانون توسط قضات در دادگاه های صلح رسیدگی خواهد شد

پرونده هایی که سابقا در شوراهای حل اختلاف رسیدگی  می شد از این پس به …