چاپ مطلب چاپ مطلب

جلسه انجمن کتابخانه های شهرستان سیاهکل برگزار گردید

همای گیلان، جلسه انجمن کتابخانه های شهرستان به ریاست مهندس صوفی فرماندار سیاهکل و با حضور مدیرکل کتابخانه های استان و دیگر اعضای ذیربط این انجمن برگزار گردید.
فرماندار سیاهکل در این جلسه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر شهرستان به در پیش بودن ایام برگزاری چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران اشاره و گفت : انقلاب اسلامی ایران باعث شد که بینش و قدرت تحلیل مردم افزایش و بنیان های فرهنگی جامعه که بسیار موثر در افزایش فرهنگ عمومی می باشد تقویت گردد.
محمود صوفی با تاکید بر احترام به فرهنگ و سنت ها و تکریم مردم از مسئولین شهرستان خواست از هر گونه کم کاری و نگاه قیم مآبانه پرهیز و به مطالبات مردم توجه بیشتر داشته باشند و هر مسئولی که در این جایگاه قرار گرفته است بدون اینکه در تخریب دیگران اقدام کند باید پاسخگوی مسائل و به مطالبات مردم توجه جدی داشته باشند.
ایشان با اشاره به ظرفیت و پتانسیل بالا و فرهنگ غنی شهرستان گفت : با افزایش سرانه فضای فرهنگی شهرستان به رشد بینش و فرهنگ مطالعه کمک شایانی می گردد و با توجه به اهمیت این موضوع ، در افزایش سطح مطالعه و فرهنگ کتابخوانی از تمامی ظرفیت ها و خیرین کمک گرفته تا آثار پیشرفت و افزایش سطح فرهنگ عمومی در شهرستان بخوبی دیده شود.
رئیس انجمن کتابخانه های شهرستان با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری و مسئولین کشور در خصوص جنگ نرم از اعضای انجمن خواست برای رسیدن به توسعه پایدار و افزایش سطح فرهنگ عمومی ضمن مخاطب شناسی ، نسبت به تولید محصولات فاخر که فرهنگ جامعه را منعکس می کند تلاش کنند.
شهرستان سیاهکل با ۴ باب کتابخانه با زیربنای ۱۰۹۷ متر مربع دارای ۳۹۹۷۵ نسخه کتاب می باشد

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان خبر داد: پیش بینی برداشت ۲۶ هزار تُن میوه زیتون در گیلان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان خبر داد: پیش بینی برداشت ۲۶ هزار تُن میوه زیتون …