چاپ مطلب چاپ مطلب

جشنواره فرهنگی غذا، نان و شیرینی محلی در رضوانشهر برگزار شد

همای گیلان، رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری رضوانشهر گفت: جشنواره فرهنگی غذا، نان و شیرینی محلی بمناسبت ولادت حضرت زینب سلام الله علیها و روز پرستار از سوی این اداره، با همکاری اداره ورزش و جوانان و با حمایت فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

مهندس منصور هادی پور افزود: این جشنواره رضوانشهر با حضور سرپرست فرمانداری، امام جمعه، رؤسای ادارات آموزش و پرورش، محیط زیست، راهداری و حمل و نقل جاده ای، پست، تامین اجتماعی، اعضای شورای اسلامی شهر رضوانشهر، شورای بخش مرکزی، هنرمندان صنایع دستی، هیات های ورزشی، اصحاب رسانه و جراید، در سالن ورزشی تختی این شهرستان برگزارگردید.

هادیپور در ادامه افزود: در این جشنواره انواع غذاهای محلی، انواع شیرینی و نان محلی همراه با آوای محلی تالشی با صدای استادحبیبی و آقای محمدپور برای حاضرین اجرا گردید.

هادیپور هدف از برگزاری این جشنواره، معرفی غذا و شیرینی محلی در راستای گردشگری فرهنگی و سلامت اعلام نمود و گفت: بیشتر غذا ها و شیرینجات از مواد طبیعی و ارگانیک تهیه گردیده است که می توان با تاکید و فرهنگ سازی بیشتر در سبد غذایی خانواده ها قراگیرد و جوانان را با فرآوری و تولید این محصولات آشنانمود.

رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری رضوانشهر در پایان از حمایتهای مهندس مظفری سرپرست فرمانداری و ریاست اداره ورزش و جوانان این شهرستان، هنرمندان صنایع دستی و هیاتهای ورزشی، رییس هیات کاراته، اصحاب رسانه و جراید و برنامه مانگه تاو تقدیر و تشکرنمود.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

۵۰ گونه جانوری ایران در خطر انقراض

۵۰ گونه جانوری ایران در خطر انقراض کارشناس دفتر مدیریت حیات وحش سازمان حفاظت محیط …