چاپ مطلب چاپ مطلب

مدیرکل تجهیز و نوسازی  استان گیلان :  لاهیجان در بخش  تخریب و بازسازی  شرایط خوبی ندارد

اختصاصی همای گیلان:مدیرکل  توسعه ،تجهیز و نوسازی استان گیلان در جلسه ای که بین  مدیران چهار منطقه لاهیجان ، سیاهکل ، رودبنه و دیلمان در محل فرمانداری لاهیجان بر گزار شد گفت :  متأ سفانه لاهیجان در بخش  تخریب و باز سازی شرایط بدی دارد  و از پیشرفت فیزیکی ۵ درصد برخوردار است . مهندس مقدم افزود : متأسفانه  بدلیل مساحت و مبالغ بالای این پروژه امکان انجام همه پروژه ها وجود ندارد  زیرا هشت پروژه این شهرستان  نیازمند ۲۳ میلیارد است  در حالیکه در  سال گذشته  کل مبالغ استان  بیست میلیاردو هفتصد تومان  می باشد .

SAM_1006

وی اظهار داشت : میزان برخورداری این شهرستان از اعتبارات ۱/۷درصد  است که این رقم  برای  این پروژه ها بسیار ناچیز می باشد.

 مدیرکل تجهیز و نوسازی  استان گیلان  اذعان داشت :  یکی از مشکلات این شهرستان  این است که همه پروژه های تخریبی  در سال ۹۱ صورت گرفته است  که در این سال با تور م و رشد  بی رویه قیمت مواجه  شدیم در حالیکه شروع تخریب در دیگر شهرستانها  سال ۹۰ می باشد که سال خوب  مالی بود . مهندس مقدم  تصریح کرد  :  یکی از اهداف ما این است  که توسعه عدالت در استان  انجام پذیرد و کمبودهای  این شهرستا ن جبران شود و توازن برقرار گردد .

نماینده مردم شهرستانهای لاهیجان و سیاهکل  در این جلسه گفت :  آنچه لازمه مدیریت است  برقراری توازن و ایجاد عدالت است .  متأسفانه در بسیاری جهات به این دو شهرستان ظلم شده است .

 ندیمی افزود : اینجانب هرگز در مقابل بی عدالتی سکوت نمی کنم .  و در دولت  گذشته هم بارها در برابر بی عدالتی  مقابله کردم و وقتی  بیمارستان لنگرود با ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی  جزء پروژه های مهر ماند گار شد ه بود  و لاهیجان با ۵۰ در صد پیشرفت  جزء این پروژه ها محسوب نشد  نسبت به بی عدالتی  اعتراض نمود م .

 وی اضافه نمود: در مجلس هفتم بر خورداری از گاز این شهرستا ۵۰ در صد بود  و جزء شهرستانهایی بود  که رتبه بالایی داشت .  ا ما متأسفانه طی این مدت فقط ۷ درصد  پیشرفت  داشت و اعتراض من به مدیرعامل گاز استان پیرامون همین موضوع بود یا چرا املش و سیاهکل که هردو باهم شهرستان شده اند باید اختلاف برخورداری گازشان ۶۰ به ۳۰ است  . ندیمی یاد آور شد: آنچه من ا مروز از مدیر کل تجهیز و نوسازی می خواهم این است که ضمن برقراری توازن  ،میزان کمک   و مساعدت  از سوی این جانب را که باعث خواهد شد این  دو شهرستان به جایگاه واقعی خود برسند ، به ما اعلام نمایند .

SAM_1001 SAM_0997 SAM_1000 SAM_0993

 

About

Check Also

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گیلان:  پیوند بین دانشگاه و صنعت با اجرای طرح پویش مستحکم تر خواهد شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گیلان:  پیوند بین دانشگاه و صنعت با اجرای طرح پویش مستحکم تر خواهد شد