چاپ مطلب چاپ مطلب

اجرای طرح  امنیت اجتماعی هشدار جدی برای مجرمان

اختصاصی همای گیلان:فرمانده انتظامی شهرستان رودسر اجرای مقتدرانه طرح ارتقا امنیت اجتماعی را در دستور کار پلیس رودسر دانست و افزود:اجرای این طرح در حقیقت هشداری است جدی برای کسانی که بخواهند امنیت و آرامش شهروندان را مختل کنند.IMG_1206_wm-130x150

سرهنگ شعبان پایمردبا اعلام این خبر افزود:از جمله مطالبات مردم در حوزه نظم و امنیت اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و استمرار آن است که در همین ارتباط با حضور یگان های انتظامی شهرستان رودسر مرحله ای دیگر از این طرح به اجرا درآمد.

این مقام انتظامی در ادامه افزود:درهمین رابطه ماموران پلیس امنیت اخلاقی شهرستان در چندین عملیات اقدام به کشف ۴۰ دستگاه ماهواره اعم از ال ام بی ,دیش و. رسیور و کشف مقدار لیتر ۸۵ مشروبات الکلی دست ساز و پلمپ تعداد ۱۸ واحد صنفی متخلف به جهت نداشتن پروانه کسب و تخلفات صنفی و همچنین مامورین انتظامی بخش رحیم اباد با همکاری پلیس های تخصصی اقدام به توقیف تعداد ۳۵ دستگاه موتور سیکلت فاقد پلاک و متخلف نمودند شد.

فرماندهی انتظامی شهرستان رودسر در خاتمه اظهار داشت:ما بر اساس نیاز جامعه و میزان آلودگی نقاط جمعیتی به جرایم و اشرافیتی که در حوزه نظم و امنیت این شهرستان داریم این طرح را مستمرا و باقدرت اجرا خواهیم کرد.

About

Check Also

پرونده هایی که سابقا در شوراهای حل اختلاف رسیدگی  می شد از این پس به حکم قانون توسط قضات در دادگاه های صلح رسیدگی خواهد شد

پرونده هایی که سابقا در شوراهای حل اختلاف رسیدگی  می شد از این پس به …