چاپ مطلب چاپ مطلب

علی اصغری: دشمنان بدانند مردم با فشارها و تحریم‌های ظالمانه عقب نشینی نخواهند کرد

همای گیلان، سخنگوی شورای اسلامی شهرشلمان در راهپیمایی ۲۲بهمن:دشمنان نظام بالاخص آمریکا و اسرائیل وانگلیس وعربستان بدانند مردم با فشارها و تحریم‌های ظالمانه از مسیر و اهداف انقلابی خود عقب نشینی نخواهند کرد.
این حضور عظیم مردم ولایتمدار وشهید پرور شهرشلمان ؛پرجوش بودن آن مهمترین پیامش این است که دشمنان نظام آمریکا بدانند این مردم تسلیم ناپذیرند.
نظام جمهوری اسلامی هر روز نسبت به روز قبل بالنده تر و با شکوهتر و مقتدرتر به راه خود ادامه می‌دهد و در منطقه اثر گذار تر از همیشه است.
امروز مقاومت در منطقه به ایران اتکا دارد و جمهوری اسلامی این مسیر را ادامه خواهد داد و قله‌های پیروزی را فتح خواهد کرد و دشمنان نظام بیش از پیش ذلیل خواهند شد.وتشکروقدردانی ازمردم ولایتمداروشهیدپرورشهرشلمان؛برادران وخواهران ومسولین محترم ادارت؛حوزه بسیج سلمان فارسی؛خانواده های معظم شهدای شهر؛روحانیون؛کلانتری محترم شهر؛پاسگاه انتظامی دریاسرومدیران محترم کانال شلمان امروز وکانال محترم قاضی محله جهت پوشش خبری راهپیمایی ومسول محترم روابط عمومی شهرداری؛شهردارمحترم و اعضای شورای اسلامی شهرشلمان که درراهپیمایی بزرگ ۲۲بهمن شرکت نموده اید.
علی اصغری سخنگوی شورای اسلامی شهرشلمان

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

«زهره عالی‌پور» سرپرست سازمان خصوصی‌سازی شد

«زهره عالی‌پور» سرپرست سازمان خصوصی‌سازی شد   🔹وزیر امور اقتصادی و دارایی طی حکمی خانم …