چاپ مطلب چاپ مطلب

رئیس هیئت فوتبال رودسر:شهرداری رودسر فوتبال ساحلی را دگرگون ساخت

 اختصاصی همای گیلان:رئیس هیئت فوتبال رودسر در گفتگو با خبرنگار همای گیلان گفت;تیم باشگاه خزر در گروه شمال ایران و در مسابقات لیگ برتر دور  رفت  مقام اول را بدست اورد.

 

جمشیدی افزود ::این تیم با داشتن بازیکنان نامی جهان احمدزاده و عبدالهی و باسرمربیگری وحید قاسمی پور و حسین علیجانی و سرپرستی حسین زالفی با حمایت همه جانبه شهرداررودسر خداداد قنبرزاده و شورای شهر توانست این مقام را بدست اورد

وی اظهاز داشت :در حال حاضر شهر رودسر بهترین زمین فوتبال ساحلی را داراست و امکاناتی را که اخیرا توسط شورا و شهردارافزوده شده است بسیار حائز اهمیت می باشد.
رییس هیئت فوتبال رودسر اذعان داشت : این رشته ی ورزشی در شهر رودسر طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است و در مسابقات شاهد حضور چندین هزار نفری تماشاگران خوب هستیم که امیدوارم با مدیریت همه جانبه مسئولین و شهردار  محترم در ضلع شرقی زمین جایگاه دیگری برای تماشاگران ایجاد نماییم
جمشیدی در ادامه گفت: رختکن ,اتاق داوران و مسئولین, جایگاه vipو نورافکن مواردی است که الحمدلله در شرف احداث می باشد.
وی تصریح کرد:با حضور شهردار  و شورای شهر رودسر خوشبختانه فوتبال ساحلی رودسر توانسته خیل عظیم مشکلات خود را بکاهد و به پیشرفت  روزافزون دست یابد.
رئیس هیئت فوتبال رودسر در پایان گفت :از تمامی دوستداران و علاقمندان به این رشته ورزشی خواستاریم با نگاه ویژه ی خود به پیشرفت این ورزش محبوب کمک نمایند تا در اینده ای نزدیک شاهد افتخارآفرینی در این  رشته باشیم.

About

Check Also

آئین سوگواری شهادت آیت ا… رئیسی برگزار شد

آئین سوگواری شهادت آیت ا… رئیسی برگزار شد آئین گرامیداشت و سوگواری شهادت آیت ا…رئیسی …