چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار سیاهکل: ضرورت استقرار حوزه قضائی در بخش دیلمان و پیرکوه

محمود صوفی فرماندار سیاهکل در مراسم معارفه رئیس دادگستری شهرستان با بیان این مطلب افزود: با توجه به وسعت ، جمعیت و وجود روستاهای زیاد، استقرار حوزه قضائی در بخش دیلمان و پیرکوه ضرورت دارد و انتظار است این خواسته بحق مردم ولایتمدار این بخش با مساعدت رئیس کل دادگستری استان تحقق پیدا کند.
همای گیلان، رئیس شورای تامین شهرستان در این مراسم با تقدیر و تشکر از خدمات عباس پارسامنش رئیس سابق دادگستری شهرستان اظهار داشت: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری و سیاست های دولت تدبیر و امید ارتقا بخشی به امنیت اقداماتی در شورای تامین ، شورای حفظ حقوق بیت المال ، شورای پیشگیری از وقوع جرم و کمیته تطبیق صورت گرفت و امیدوارم این اقدامات منشا خیر و برکت برای مردم شریف شهرستان گردیده باشد.
فرماندار سیاهکل اطاله دادرسی را بزرگترین دغدغه مقام معظم رهبری دانست و گفت : بحث اطاله دادرسی در شهرستان نداشتیم و این موضوع با تلاش های مجدانه و پیگیری های آقای پارسامنش تحقق یافت و در این ایام مسئولیت ، ایشان نسبت به این موضوع اهتمام ویژه داشتند.
ایشان در ادامه سخنان استقرار اداره تعزیرات حکومتی در شهرستان و تفکیک آن را از شهرستان لاهیجان با توجه به سابقه بالای قدمت تاریخی و فرهنگی و تجهیز دادگستری شهرستان به ساختمانی در خور و شان دستگاه قضا و مردم با فرهنگ شهرستان را از دیگر درخواست ها از رئیس کل دادگستری استان دانست.
قابل ذکر است در این مراسم از خدمات و زحمات چهارساله عباس پارسامنش تقدیر و محمد باقر پسندی بعنوان رئیس جدید دادگستری شهرستان معارفه گردید.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

قطع آبگذاری کانال‌های آبیاری شبکه سفیدرود در پی بارش‌های اخیر

قطع آبگذاری کانال‌های آبیاری شبکه سفیدرود در پی بارش‌های اخیر   معاون حفاظت و بهره …