چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار سیاهکل : کمک و خدمت خیر جزو باورهای دینی ما است

همای گیلان، فرماندار سیاهکل در این مراسم با تبریک حلول ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات مسلمین و با تقدیر از تلاش های امدادگران جمعیت هلال احمر بیان کرد : تلاش و خدمات اعضای هیئت اجرایی ، مدیریت و امدادگران جمعیت هلال احمر بر کسی پوشیده نیست و علیرغم مشکلات و برخی محدودیت ها با سعه صدر و زحمات زیاد در امداد رسانی در زمان حوادث و بلایای طبیعی از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.
وی با تقدیر از نقش خیرین و امدادگران جمعیت هلال احمر اظهار داشت : امروز دنیای غرب به سمت و سویی که معیارهای انسانیت از بین رفته رسیده است ولی مردم با فرهنگ ایران اسلامی تعلق خاطری همیشگی به انسانیت دارند و این فرهنگ غنی یادآور دلاورمردی های عزیزانی است که از کیان و حیثیت این سرزمین دفاع کردند و همیشه نیز جزو افتخارات ما خواهند بود.
محمود صوفی نشست با گروه های امدادی ، هیئت های اجرایی هلال احمر و شنیدن نقطه نظرات آنان را بسیار موثر توصیف و تصریح کرد : کمک و خدمت خیر جزو باورهای دینی ما است و هلال احمر نیز مانند سایر دستگاه ها و ادارات خدمات رسان با توجه وسعت و کمبودها و محدودیت ها در حال انجام خدمت به مردم شریف شهرستان می باشند و این مدیریت درست با برنامه ریزی مبتنی بر نوع اقلیم و امکانات موجود در شهرستان می تواند در افزایش نوع خدمات و تلاش های امدادگران موثر باشد.
وی افزود : به لحاظ حادثه خیز بودن محور های بخش دیلمان و پیرکوه و به دلیل محیط کوهستانی و اقلیم آن منطقه لازم است یک پایگاه امدادی نیز در آن منطقه تجهیز شود و اگر قرار بر این باشد که در مسیر راه سنگر به سیاهکل توسط این شهرستان خدمات دهی صورت گیرد جمعیت هلال احمر استان نیز باید در تجهیز امکانات و تقویت هلال احمر شهرستان سیاهکل اهتمام جدی داشته باشند.
ایشان افزودند : هر کشوری در زمان دستیابی به توسعه با چالش هایی در آن مواجه خواهد شد ولی ما در جامعه ایی هستیم که با ایدئولوژی دینی شکل گرفته است و این برای دنیا غیرقابل تحمل است ، دنیای غرب پس از فروپاشی سوسیالیسم دنبال تک صدایی و یکجانبه گرایی و به سمت تک بعدی در حال حرکت بودنداما ایران اسلامی به دنبال تحقق آرمان های انقلاب خود در رهایی مردم مظلوم فلسطین از یوغ اشغالگران قدس هست و دشمنان نیز دنبال حفظ این رژیم هستند و امروز در حوزه رسانه ایی و تاثیرگذار در افکار عمومی، دشمن با انواع و اقسام توطئه ها در صدد ضربه زدن به کشورمان می باشند.
فرماندار سیاهکل در ادامه افزود : امروز در عصر چهارم انقلاب بشریت که عصر ارتباطات نام گرفته است و حدود و ثغور برای آن تعریف نشده با تفاوتی ایدئولوژیکی با دنیای غرب مواجه هستیم و هدفی آرمانی داریم که باعث در خطر افتادن منافع آن ها و ادامه دادن دشمنی خود با ایران خواهد شد .
در این نشست که بمناسبت روز جهانی هلال احمر برگزار گردید مدیر و اعضای هیئت اجرایی جمعیت هلال احمر شهرستان به تشریح اقدامات این جمعیت پرداختند.
قابل ذکر است در ۶ روستای شهرستان سیاهکل ، خانه هلال راه اندازی و در سال ۹۷ تعداد ۴۹ مورد امدادرسانی نیز توسط امدادگران این جمعیت در شهرستان سیاهکل صورت گرفته است.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

برپایی سیرک در کومله

برپایی سیرک در کومله با حضور دکتر مهدی پور شهردار، آقای عظیمی ریاست شورای شهر …