چاپ مطلب چاپ مطلب

رئیس سازمان صمت گیلان: اهدای بیش از ۱۰ میلیارد ریال کمک‌های نقدی و غیر نقدی به سیل زدگان/ کمک‌ها همچنان ادامه دارد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجات گیلان گفت: تاکنون بیش از ۱۰ میلیارد ریال کمک‌های نقدی و غیر نقدی به سیل زدگان اهدا شده است.

اهدای بیش از ۱۰ میلیارد ریال کمک‌های نقدی و غیر نقدی به سیل زدگان/ تداوم کمک‌ها به سیل زدگانهمای گیلان، فرهاد دلق پوش، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجات استان گیلان گفت: در راستای حمایت از سیل زدگان مناطق مختلف کشور با همت اصناف، تجار، صنعتگران، معدن کاران و کارکنان این سازمان بیش از ۱۰ میلیارد ریال کمک‌های نقدی و غیر نقدی جمع آوری و به سیل زدگان اهدا شد.

وی افزود: کمک‌های غیرنقدی خانواده صنعت، معدن و تجارت استان شامل لباس، کفش، پتو، مواد غذایی، لوازم خانگی نظیر یخچال، اجاق گاز، تلویزیون، فرش، قالیچه و سایر اقلام مورد نیاز سیل زدگان بوده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجات استان گیلان، از تداوم کمک به هموطنان آسیب دیده خبر داد و گفت: بر اساس مصوبات ستاد پشتیبانی از مناطق سیل زده و با توجه به نیاز ملی و تلاش برای رفع نیاز‌های هموطنان و کاهش آسیب‌های ایجاد شده ناشی از سیل از همه توان سازمان در سراسر استان در این زمینه استفاده خواهیم کرد.

فرهاد دلق پوش تصریح کرد: کمک‌های جمع آوری شده و تجهیزات مورد نیاز سیل زدگان برای ارائه خدمت از طریق هلال احمر و سپاه استان به مناطق سیل زده ارسال می‌شود./باشگاه خبرنگاران

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

برپایی سیرک در کومله

برپایی سیرک در کومله با حضور دکتر مهدی پور شهردار، آقای عظیمی ریاست شورای شهر …