چاپ مطلب چاپ مطلب

نشست خبری که بوی خداحافظی از ریاست اداره گاز لاهیجان می دهد

رئیس اداره گاز لاهیجان دراین نشست خبری ضمن تشکر از اصحاب رسانه به جهت پوشش اخبار این اداره گفت: همواره به دنبال فرصتی بودم که از زحمات شما تشکر نماییم.
اختصاصی همای گیلان، فردا سالروز آزادسازی خرمشهر می باشد لذا در این روز جمع شده ایم تا از اصحاب رسانه به جهت تمام یاری ها و اطلاع رسانی هایی که طی این چند سال داشته اند ، تقدیر و تشکر نمایم.
رضاحیدرنژاد ضمن معرفی خود گفت: بنده در سال ۱۳۵۲در خانواده ای متوسط در شهرستان لاهیجان بدنیا آمدم و در همین شهرستان نیز تحصیل نمودم و تحصیلات دانشگاهی من شامل کارشناسی مهندسی شیلات گرایش محیط زیست، کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش مدیریت تحول و دکترا در رشته مدیریت بازگانی بوده است و از سال ۱۳۷۶ مشغول بکار در وزارت نفت شدم و هم اکنون ۲۲سال سابقه اجرایی دارم. آغازبه کارم از پتروشیمی ماهشهر، اراک و عسلویه بود و در تهران نیز در شرکت های تابعه وزارت نفت در پست های مختلف کارشناسی، اجرایی و مدیریتی خدمت کردم تا اینکه در سال ۱۳۸۸ تصمیم گرفتم به استان خود منتقل شوم .
وی افزود: در سال ۱۳۹۱ توفیق خدمت در شهرستان سیاهکل بعنوان مدیر مجموعه گاز و از سال ۱۳۹۳ نیز در شهرستان لاهیجان شروع به خدمت نمودم.
رئیس اداره گاز شهرستان لاهیجان در خصوص عملکرد خود در طی این ۷ سال اظهار کرد: در سال ۱۳۹۲ افتتاح گازرسانی به تعدادی از روستاهای سیاهکل مانند چوشل ، گل سرا و … را داشتیم و در سال ۹۳ افتتاح گازرسانی به دیلمان و اسپیلی و ده روستای مجاور آن مانند آسیابر، گولک ، میکال، گرماور، لور، خاکشور و …دربرنامه کاری ماقرارگرفت.
حیدرنژاد خاطرنشان کرد: از ۱۸۰ روستای دارای سکنه لاهیجان ،۹۰ روستا گازدار و ۹۰ روستای دیگر بدون گاز بودند که در خرداد ماه سال ۹۵ ، این۹۰ روستای باقی مانده نیز گازدار شدند.

وی عنوان کرد: یکی از افتخارات دیگر استان گیلان پیشتاز بودن در اجرای پروژه بند«ق»تبصره بودجه سال ۹۳ بوده است و در ۲۰ تیر سال ۹۴ استاندار گیلان جناب نجفی رسما اعلام کردند که اولین پروژه بند «ق» در کشور در استان گیلان انجام شد و طی ۱۲ ماه بعد ۹۰ روستای بی گاز را گازرسانی کردیم و لاهیجان بعنوان شهر سبز و بهره مند از گاز طبیعی شناخته شد.
وی در خصوص عملکردهای زیرساختی اذعان داشت : احداث ایستگاه های تبدیل فشار در روستاهای زمیدان، کوه بیجار، تموشل، پهمدان و … با هدف جلوگیری از افت فشار در زمستان و اوج مصرف گاز بوده است و همچنین گاز دار کردن تمام کارخانجات چای،برنجکوبی، مرغداری و صنایع و مکان های ورزشی و…
وی اضافه نمود: سعی کردیم لاهیجان را در چهارچوب توسعه پایدار با شهرستان های همجوار چون لنگرود، سیاهکل و آستانه اشرفیه رینگ کنیم که آخرین مهلت آن اجرای رینگ خط تغذیه از میدان گیل تا میدان ابریشم را با هزینه ۷۰۰ میلیون تومان به اتمام برسانیم .
حیدرنژاد در ادامه به اقدامات خود در چارچوب مسئولیت های اجتماعی گفت: بسترسازی و احداث پارکینگ روبه روی اداره جهت تکریم طرح ارباب رجوع به مساحت ۴۰۰ مترمربع، ایجاد نهالستان در سال ۹۵ به یاد ۶۵۰ شهید شهرستان لاهیجان ، احداث ۶ سرویس بهداشتی و نمازخانه بین راهی ،بازسازی ساختمان اداره گاز جهت طرح تکریم ارباب رجوع از جمله خدمات ما در این حوزه می باشد.
وی خاطرنشان کرد: راه اندازی مرکز پیام ۱۹۴ در استان گیلان وسیستم قرائت آنلاین در لاهیجان وسپس در استان از دیگر فعالیتهای اداره گاز بوده اند.
رئیس سازمان اداره گاز شهرستان لاهیجان در پایان از اهالی رسانه، مدیران و همکاران در اداره گاز استان و شهرستان های لاهیجان و سیاهکل، دهیاری ها و شوراها ،شورای تامین،فرمانداران دو شهرستان و استاندار و تمام مسئولین استان تقدیر و تشکر نمود که در طی این چند سال همکاری لازم را با این اداره داشته اند.

عکاس: شقایق و اتنا کیهان

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

۵۱ پیشکسوت و هنرمند صنایع دستی گیلان به مناسبت روز جهانی صنایع سنتی و دستی روز سه شنبه طی مراسمی در اتاق بازرگانی گیلان تجلیل شدند

۵۱ پیشکسوت و هنرمند صنایع دستی گیلان به مناسبت روز جهانی صنایع سنتی و دستی …