چاپ مطلب چاپ مطلب

تقدیر فرماندار بندرانزلی از دکتر پورقربان ،شهردار انزلی

اختصاصی همای گیلان، به گزارش خبر نگار ما از اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندرانزلی در جلسه شواری اداری ، دکتر اسماعیل حیدری آزاد فرماندار انزلی به دلیل مدیریت روشن بینانه و تلاش ها و کوشش های دکتر پورقربان شهردار بندرانزلی از ایشان تقدیر نمودند.

در متن این تقدیرنامه آمده است:
مدیریت روشن بینانه و کوشش پیگیر همراه با صداقت و اهتمام در انجام امورات محوله به نحو احسنت، نشان از حسن تدبیر، برنامه ریزی منسجم وسامان دهی موثر جنابعالی است و لذا بر خود فرض میدانم به رسم تکریم از همکاری خوب و زحمات بی شائبه و مخلصانه شما در جهت نیل به اهداف مقدس جمهوری اسلامی ایران و اجرای سیاست های دولت محترم تدبیر و امید صادقانه تشکر و قدردانی نمایم.

توفیقات شما در تحقق اهداف آن سازمان محترم را در ظل عنایات کریمانه حضرت بقیه الله الاعظم (روحی له الفدا) و تحت رهبری نایب بر حقش حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) از درگاه ایزد توانا مسألت می نمایم. امید است، حی توانا، صحت، عزت، سعادت و توفیق خدمت عنایت فرمایید.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت کمک به بازگشایی کنار رودخانه با  توافق  صاحبان اصلی مغازه ها باحضور شهردار محترم واعضای محترم شورای شهر لنگرود

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت …