چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار سیاهکل : همواره با مردم و درکنار آن ها باشید

همای گیلان، فرماندار سیاهکل در ستاد بازآفرینی شهری خطاب به دبیر و اعضای این ستاد گفت : نسبت به ساختار و شرح وظایف این ستاد شناخت درستی پیدا کنید و شهرداری سیاهکل بعنوان دبیر این ستاد در جهت تقویت ستاد حرکت کند و مصوباتی کاربردی داشته تا اهداف این ستاد که از طرف دولت محترم تدبیر و امید برای توسعه شهرستان تکلیف شده است به درستی تحقق پیدا نماید.
محمود صوفی با انتقاد از عدم نیازسنجی ، امکانات سنجی و شناخت ظرفیت و امکانات بالقوه در سطح شهر سیاهکل خطاب به دبیر و اعضای این ستاد متذکر شد : اگر کار با برنامه باشد برای شهر هم مفید واقع می شود و در غیر این صورت اگر برای مردم درست کار نکنید مورد توجه این مردم شریف قرار نخواهید گرفت و لازم است همواره با مردم و درکنار آن ها باشید.
ایشان با تاکید بر تکریم مردم خطاب به شورای شهر و شهرداری سیاهکل متذکر شد : از امکانات شهر درست شناخت ندارید ، از فرهنگ ، به نیاز و امکانات شهر آشنایی درست ندارید ، ورودی ، خروجی و مرکز شهر اصلا مورد توجه قرار نگرفته است و بار دیگر تاکید می کنم اگر قرار باشد در شهر کار کنید به شهر و مردم این شهر بها دهید و مردم نباید این میزان بی تدبیری را تحمل کنند .
فرماندار سیاهکل از مدیران ادارات شهرستان خواست در یک بازه زمانی مشخص یک ماهه نسبت به تعیین وضعیت سکونت خود در شهرستان اقدام و باید حتما در این شهرستان ساکن باشند تا هم در مواقع ضروری در دسترس باشند و هم از نزدیک در جریان امکانات و مشکلات مردم قرار داشته باشند و احترام به مردم احترام به خود می باشد .

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

پرونده هایی که سابقا در شوراهای حل اختلاف رسیدگی  می شد از این پس به حکم قانون توسط قضات در دادگاه های صلح رسیدگی خواهد شد

پرونده هایی که سابقا در شوراهای حل اختلاف رسیدگی  می شد از این پس به …