چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه در نشست با رییس هیات نجات غریق و غواصی استان گیلان مطرح کرد : شناسایی پتانسل های گردشگری جهت توسعه منطقه ای بسیار مهم است

فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه گفت: پتانسیل های گردشگری از سرمایه های منحصر به فرد هر منطقه ای به شمار می رود که شناسایی، طبقه بندی و برنامه ریزی آن جهت توسعه گردشگری دارای اهمیت بالایی است.
همای گیلان، به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آستانه اشرفیه ؛ مهندس حیدری در این نشست با اشاره به اهمیت برنامه ریزی در زمینه ظرفیت های گردشگری موجود در رونق اقتصادی شهرستان اظهار داشت: دریا و سواحل جزء نعمت ها و مزیت های آستانه اشرفیه و بندرکیاشهر است که همه ساله بستری برای وجود گردشگران در این منطقه و بهره مندی از شناگاه ها و تفرجگاه ها را فراهم آورده است.
فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه ادامه داد: از نکات حائز اهمیت آنست که باید با پذیرش مسئولیت از سوی بخش های مختلف درگیر در سواحل از جمله ناجیان غریق، ورزش و جوانان، نیروی انتظامی، هلال احمر و.. فضای مناسب و ایمن برای مسافران فراهم شود تا با بهره برداری از طبیعت و دریا با سلامت و خاطره خوش از منطقه عازم مناطق خود شوند.
گفتنی است این جلسه روز گذشته به ریاست فرماندار و با حضور رییس هیات نجات غریق و غواصی استان گیلان، بخشدار بندرکیاشهر و مسئولین ورزشی شهرستان در فرمانداری برگزار شد.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

قطع آبگذاری کانال‌های آبیاری شبکه سفیدرود در پی بارش‌های اخیر

قطع آبگذاری کانال‌های آبیاری شبکه سفیدرود در پی بارش‌های اخیر   معاون حفاظت و بهره …