چاپ مطلب چاپ مطلب

سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت: صیانت از حریم خانواده نقش والای دختران امروز در زندگی آینده

عضو شورای اسلامی شهر رشت:
صیانت از حریم خانواده نقش والای دختران امروز در زندگی آینده است

عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت: صیانت از حریم خانواده و تلاش

در راستای استحکام آن نقش والای دختران امروز به عنوان همسر و مادر

در زندگی آینده است.

به گزارش همای گیلان و نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شورای رشت فاطمه شیرزاد با حضور در مراسم میلاد حضرت معصومه(س) و گرامیداشت روز دختر که به همت پاتوق فرهنگی، اجتماعی و هنری بسیج گیلان در مجتمع فرهنگی هنری خاتم الانبیا(ص) رشت برگزار شده بود اظهار کرد: دختران امروز مادران و همسران فردا هستند و به واسطه نقش مهم و تاثیرگزارشان در جامعه باید در انتخاب الگوی آینده خود بسیار با دقت عمل کنند.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان با تهاجم فرهنگی دختران و زنان ایران اسلامی را مورد هدف قرار داده اند گفت: پاتوق، اجتماعی، فرهنگی و هنری گیلان یک اقدام موثر در راستای مقابله با اهداف شوم و پلید دشمنان قسم خورده انقلاب است.

وی زبان هنر را بسیار تاثیرگزار دانست و افزود: در پاتوق فرهنگی بسیاری از مباحث در قالب زبان هنر و هنرمندانه به گوش خانواده ها و مسئوولان رسانده شده است.

شیرزاد با تاکید بر حفظ عفاف و حجاب در جامعه ایران اسلامی بیان کرد: صیانت از عفاف و حجاب موجب سلامت خانواده ها و نسل های آینده جامعه می شود و تمامی دنیا دختران ایران زمین را با نجابت و عفاف و حجاب می شناسند.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با ابراز تاسف از واقعه تلخی که برای یک بانوی آمر به معروف در شهر خمام اتفاق افتاده بود بیان کرد: مردم شهید پرور خمام با خروش و حمایت خود از این بانوی محجبه جواب محکمی به هنجارشکنان دادند اما انتظار می رود مسئوولین پیرامون مباحث فرهنگی با دقت و توجه بیشتری تصمیم گیری و اقدام کنند.

شیرزاد با قدردانی از اقدامات سازنده پاتوق فرهنگی، اجتماعی و هنری بسیج گیلان تصریح کرد: اقدامات فرهنگی تاثیرگذاری توسط پاتوق فرهنگی بسیج در حال انجام است و به عنوان یکی از خادمین مردم رشت در شورای اسلامی حمایت و همراهی خود را از این گونه اقدامات سازنده اعلام می کنم.

انتهای پیام

با کانال همای خبر همراه باشید

About نسرین عشقی

Check Also

مدیرعامل شرکت گاز گیلان: آموزش و فرهنگسازی در مدارس، آینده‌ای روشن را برای ما رقم خواهد زد

مدیرعامل شرکت گاز گیلان: آموزش و فرهنگسازی در مدارس، آینده‌ای روشن را برای ما رقم …