چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار رضوانشهر: اردوهای راهیان نور به تقویت و استحکام پایه های امنیت کشور کمک می کند

همای گیلان، محمد مهدی مظفری در جلسه ستاد پشتیبانی راهیان نور این شهرستان با اشاره به اهمیت اردوهای راهیان نور افزود: همه ما مدیون خون پاک شهدا هستیم،امروز امنیت کشور ما در سایه ایثارگری های رزمندگان و شهدای هشت سال دفاع مقدس در صیانت از آرمان های نظام و انقلاب اسلامی محقق شده است، لذا می طلبد همه مسئولین و دستگاه های اجرایی و بخش خصوصی این شهرستان برای برگزاری هرچه بهتر این اردوهای فرهنگی مشارکت حداکثری داشته باشند.

وی گفت: برگزاری اردوهای راهیان نور به تقویت و استحکام پایه های امنیت کشور کمک شایانی می کند و اگر روزی نیاز به دفاع بود، نسل جوان ما آمادگی بیشتری دارد.

مظفری تصریح کرد: : افرادی که در این حرکت فرهنگی شرکت کرده اند نگرش آنها به حوزه دفاع مقدس تغییر کرده و اگر بهتر برنامه ریزی کنیم می توانیم مسائل مربوط به دفاع مقدس را به خوبی به نسل جدید و فرزندان خودمان منتقل و آنها را با این فرهنگ غنی آشنا نمائیم.

همچنین معاون فرماندار رضوانشهر نیز در این جلسه گفت: راهیان نور یکی از اقدامات ارزشمند و پاسداشت ایثار و شهادت و بعنوان یک نگاه بسیار عظیم فرهنگی در جهت زنده نگه داشتن ایثارگری های شهدا و رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس است.

قربان خوشحال بیان داشت: امروز کشور پهناور جمهوری اسلامی ایران به رهبری مقام معظم رهبری موضوع راهیان نور را یکی از مسائل ترویج فرهنگی در راستای اهداف عالی نظام می داند

وی افزود: راهیان نور در راستای تحقق اهداف و آرمان های شهدای عزیز و ایثارگران می باشد لذا همه ما وظیفه داریم در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تلاش کنیم.

معاون فرماندار رضوانشهر اظهار داشت: امرزو که پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در همه عرصه های علمی ،فرهنگی و انقلابی به عنوان یک قطب بزرگ و ارزشمند در دنیا تنین انداز شده است و امنیت کشور حاصل رشادت ها و جانفشانی های رزمندگان ما در دوران ۸ سال دفاع مقدس بوده و افتخار جمهوری اسلامی این است که امروز توانستیم با همه جهانخواران و معاندین نظام با بزرگی و عظمت به رهبری مقام معظم رهبری سر بلند باشیم.

سرهنگ سید جلیل قاسمی فرمانده سپاه ناحیه رضوانشهر نیز در این نشست با بیان خاطرات شهداء و رزمندگان در جبهه و جنگ گفت: خاطرات جنگ گنجینه تمام نشدنی برای آیندگان ما است.
وی از فرماندار و معاون فرماندار و همه مسئولین شهرستان که در این کار بزرگ فرهنگی همکاری لازم را دارند تشکر نمود.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

برپایی سیرک در کومله

برپایی سیرک در کومله با حضور دکتر مهدی پور شهردار، آقای عظیمی ریاست شورای شهر …