چاپ مطلب چاپ مطلب

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان از کشف قریب به پنج کیلوگرم مخدر هروئین در رشت خبرداد.

سرهنگ رسول صمدی در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این‌باره گفت: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان در راستای مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر، اخباری مبنی مبنی بر فعالیت یک قاچاقچی به هویت معلوم در امر تهیه و توزیع مواد مخدر کسب کردند که پس از تعقیب و انجام اقدامات اطلاعاتی از انتقال مقدار قابل توجهی مواد مخدر توسط یکی از ساکنان استان‌های همجوار به وسیله یک ساک برنج ۱۰ کیلویی در پوشش مسافر اتوبوس مطلع شدند.

وی یا بیان اینکه اتوبوس حامل این توزیع کننده پس از ورود به استان متوقف شد، گفت: نامبرده در حالیکه ساک حاوی مواد مخدر را زیر پای خود قرار داده بوده توسط ماموران دستگیر و برای بازجویی و انجام تحقیقات بیشتر به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان منتقل شد.

صمدی افزود: ماموران در بازجویی از متهم و ثبت اعترافات وی، فرد خریدار موادمخدر که در شهرستان رشت ساکن بود را نیز دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

به گفته رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان در این عملیات چهار کیلو و ۹۶۰ گرم هرویین کشف و ضبط شد و دو تن از سوداگران مرگ نیز پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم به دادسرا معرفی شدند

About

Check Also

برگزاری جشنواره بهارنارنج در شهر کومله

برگزاری جشنواره بهارنارنج در شهر کومله دکتر منوچهر مهدی پور ،شهردار کومله از برگزاری جشنواره …