چاپ مطلب چاپ مطلب

افتخارآفرینی دانشجویان سما لاهیجان در سطح کشور

همای گیلان، حسن شاهنظری و سعید مولایی از دانشجویان سما لاهیجان موفق به کسب رتبه قهرمانی در رشته های کاراته و کشتی کشوری شدند و پرچم سما را در سطح کشور به اهتزاز در آوردند.
گفتنی است که شاهنظری در رشته کاراته کشوری به سبک «شیتوریو کن چی کان» و سعید مولایی در مسابقات کشتی دانشجویان کشور عناوین قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کردند.
دکتر افشار ضیاظریفی معاون آموزش های عمومی و مهارتی (سما) لاهیجان و سیاهکل ضمن تبریک این موفقیت ارزشمند به شاهنظری و مولایی، سما را مرکزی دانست که افتخارات زیادی برای شهرستان لاهیجان در همه زمینه ها اعم از ورزشی، علمی، فرهنگی و … کسب نموده است.
ضیاظریفی با بیان اینکه تمام تلاش مان این است که علاوه بر تقویت بعد آموزشی و فرهنگی دانش آموزان و دانشجویان مان به مسائل فوق برنامه آنان نیز به صورت ویژه بپردازیم از موفقیت دانشجویان و دانش آموزان این مرکز در زمینه های مختلف ابراز خرسندی نمود و آروزی امیدواری کرد که پرچم پرافتخار سما لاهیجان و سیاهکل همیشه در سطح کشور به اهتزاز در آید.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت کمک به بازگشایی کنار رودخانه با  توافق  صاحبان اصلی مغازه ها باحضور شهردار محترم واعضای محترم شورای شهر لنگرود

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت …