چاپ مطلب چاپ مطلب

نماینده ولی ‎فقیه در گیلان: شایسته نیست مسئولان در نظام اسلامی راحت ‎طلب باشند

نماینده ولی‎فقیه در استان گیلان گفت: شایسته نیست مسئولان در یک نظام الهی و اسلامی راحت‎طلب باشند زیرا بایستی تمام همت خود را برای خدمت به مردم به‎کار گیرند.

نماینده ولی ‎فقیه در گیلان: شایسته نیست مسئولان در نظام اسلامی راحت ‎طلب باشند

همای گیلان،به نقل از تسنیم، آیت‌الله رسول فلاحتی شامگاه سه‎شنبه در جلسه تفسیر آیات ۹۴ تا ۹۷ سوره حجر اظهار داشت: خداوند به پیامبر(ص) توصیه می‎کند که آشکارا به مردم بگوید صاحب شریعت و دین است زیرا باری‎تعالی از ایشان دربرابر استهزاکنندگان حمایت می‎کند.

نماینده ولی‎فقیه در استان گیلان با بیان اینکه حمایت از مدیران در جایگاه مدیریتی اهمیت فراوانی دارد خاطرنشان کرد: حق‎تعالی پیامبر(ص) را برای مدیریت و هدایت بشر انتخاب کرد و در این راه پرمشقت حامی ایشان بود.

امام جمعه رشت با اشاره به دشواری‎های مسیر هدایت مردم و حرکت‎های اجتماعی مفید تصریح کرد: افرادی که اقدامات نورانی و الهی را قبول نمی‎کنند دربرابر آن ایستاده و دیگران را مسخره می‎کنند.

وی به استهزای تمام پیامبران الهی توسط عده‎ای نادان و کفار اشاره کرد و افزود: در طول رسالت پیامبر(ص) همواره افراد پرآوازه و مشهوری وجود داشتند که ایشان را مورد تمسخر قرار می‎دادند و نام آنها به بدی در تاریخ ثبت شده است.

نماینده ولی‎فقیه در استان گیلان عنوان کرد: خداوند همه گناه‎کاران را در این دنیا به سزای اعمال‎شان نمی‎رساند و تنها عده‎ای جهت عبرت شدن برای سایر افراد دچار عقوبت الهی می‎شوند.

آیت‌الله فلاحتی با تأکید بر اینکه حفظ حرمت مومن از کعبه نیز بالاتر است ابراز داشت: عاقبت همه ستمگران مانند صدام، محمدرضا پهلوی و حرمت‎شکنان و فتنه‎گران بایستی برای سایر انسان‎ها درس عبرت باشد.

رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گیلان با اشاره به گناه تمسخر و استهزای دیگران عنوان داشت: اگر کسی دیگران را مسخره کند باید بداند که خداوند نخستین کسی است که از فرد مورد تمسخر قرار گرفته حمایت می‎کند.

وی هر کدام از آیات قرآن را درس عبرتی برای مردم دانست و گفت: پیامبر(ص) بسیار رئوف و مهربان بود و از اقدامات ظالمانه عرب جاهلیت مانند زنده به گور کردن دختران بسیار ناراحت می‎شد.

نماینده ولی‎فقیه در استان گیلان سران سعودی و نتانیاهو و ترامپ را مصداق عرب‎های ظالم صدر اسلام دانست و تأکید کرد: پیامبر(ص) شب‎ها بیدار می‎ماندند و عبادت می‎کردند و برای اتمام رسالت خود سختی‎های زیادی را متحمل شدند.

وی با بیان اینکه مسئولان در نظام الهی بایستی راحتی را از خود دور کنند اظهار داشت: شایسته نیست مسئولان در یک نظام الهی و اسلامی راحت‎طلب و رفاه‎طلب باشند و بایستی تمام همت خود را برای خدمت به مردم به‎کار گیرند.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

برپایی سیرک در کومله

برپایی سیرک در کومله با حضور دکتر مهدی پور شهردار، آقای عظیمی ریاست شورای شهر …