چاپ مطلب چاپ مطلب

? مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان خبر داد: مهدی ولی پور: طرح ارمغان مهر در استان گیلان اجرا شد

همای گیلان، به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر گیلان؛ مهدی ولی پور مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان از برگزاری دومین مرحله طرح ارمغان مهر در تالش خبر داد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با اشاره به برگزاری طرح ارمغان مهر بیان کرد: همه ساله در آستانه آغاز سال تحصیلی طرح ارمغان مهر با مشارکت خیران داوطلب جمعیت هلال احمر گیلان برگزار می شود.

ولی پور ضمن اعلام خبر فوق با اشاره فعالیت های شهرستان های گیلان در مشارکت طرح ارمغان مهر، اظهار کرد: تهیه لوازم التحریر برای دانش آموزان کم برخوردار مناطق کوهستانی و عشایری تالش توسط خیرین هلال احمر در بخش حویق شهرستان تالش از اقدامات جمعیت هلال احمر در شهرستان تالش است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان ضمن تشکر از زحمات بی شائبه داوطلبان، امدادگران و خیرین شهرستان تالش، اذعان داشت: اقدامات و فعالیت های دقیق و مؤثر جمعیت هلال احمر به عنوان بزرگترین سازمان مردم نهاد کشور، موجب اعتماد و رضایت تمامی اقشار مردم نسبت به این حوزه خدمت رسان شده است.

ولی پور ضمن اشاره به ظرفیت جوانان، امدادگران و داوطلبان جمعیت هلال احمر استان گیلان تصریح کرد: همه ما بر نقش خاص جوانان و شور و اشتیاق به خدمت و همدلی در جامعه آگاهیم و آنچه که باید در دستور کار قرار گیرد، آموزش و بکارگیری جوانان در عرصه های مختلف و تمرین کار مدیریتی است که درست همانند آن چیزی که در جمعیت هلال احمر شاهد آن هستیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان ضمن تقدیر از تعامل اقشار مختلف شهرستان تالش، اظهار داشت: تعامل اقشار مختلف مردم شهرستان در فعالیت های اجتماعی و ارائه خدمات بصورت داوطلبانه حاکی از اعتماد مردم و موفقیت جمعیت هلال احمر در اجرای سیاست ها و پی ریزی اهداف و ماموریت ها می باشد.

شایان ذکر است؛ در حاشیه برگزاری طرح ارمغان مهر به کلیه دانش اموزان منطقه مذکور، لوازم التحریر و پک های بهداشتی اهدا شد، همچنین عموم حاضرین اعم از دانش آموزان و مسئولین از اموزش های همگانی امداد و نجات و کمک های اولیه در مبحث زلزله بهرمند شدند.

گفتنی است: همزمان با برگزاری طرح ارمغان مهر در بخش حویق تمام دانش اموزان از ویزیت رایگان پزشک بهرمند شدند .واحد جوانان شعبه نیز دوشادوش داوطلبان به فعالیت های فرهنگی به برگزاری کلاس های آسیب های اجتماعی و پیشگیری موثر از اعتیاد پرداختند.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

«زهره عالی‌پور» سرپرست سازمان خصوصی‌سازی شد

«زهره عالی‌پور» سرپرست سازمان خصوصی‌سازی شد   🔹وزیر امور اقتصادی و دارایی طی حکمی خانم …