چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار شهرستان لاهیجان:روابط عمومی خوب و کارآمد باید از مدیران خود جلوتر باشند و ارتباطات را گسترده کنند تا به جامعه هدف آن قدر نزدیک باشند تا بتوانند مدیران را مطلع کنند

جلسه ای با موضوع تبیین وظایف و هماهنگی های حوزه روابط عمومی ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان لاهیجان با حضور فرماندار در سالن اجتماعات فرمانداری این شهر برگزار گردید.
همای گیلان، در این جلسه که با حضور روابط عمومی ادارات و دستگاه اجرایی شهرستان لاهیجان برگزار شد فرماندار شهرستان لاهیجان با بیان اینکه نقش روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی در حوزه خبررسانی و اطلاعات بسیار مهم است بدلیل اینکه هم منافع دستگاه اجرایی و هم منافع مردم راباید اطلاع‌رسانی کرد کار سختی است از این رو با جدیت و تدبیر بیشتری کار شودو نیز از تجربه هم استفاده شود .
مهندس میر غضنفری با بیان اینکه ۹۰ درصد آگاهی انسان از طریق بینایی صورت می گیرد خاطرنشان کرد: روابط عمومی ها نقش دکور (ویترین ) را در مجموعه دارند و از اینرو وظایف خطیری بر عهده دارند که باید رابطه خود را با مردم و رسانه‌ها گسترش بدهند.
در ادامه فرماندار شهرستان لاهیجان ویژگی یک روابط عمومی موفق را برشمرد و گفت: روابط عمومی ها قلب تپنده ی هر مجموعه هستند و روابط عمومی خوب و موفق باید ار مدیران مجموعه جلوتر باشند و روابط خود گسترده تر کنند و به جامعه هدف آن قدر نزدیک باشند تا مدیران را مطلع کنند.

در پایان ومهندس میر غضنفری خواستار انتخاب دو نفر از میان جمع حاضر به عنوان رابط روابط عمومی ها و روابط عمومی فرمانداری لاهیجان شد.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

گزارش عملکرد تصویری شهرداری رودسر در یک هفته اخیر با پیگیری های مستمر جناب مهندس صفائی شهردار و تلاش پرسنل شهرداری رودسر

گزارش عملکرد تصویری شهرداری رودسر در یک هفته اخیر با پیگیری های مستمر جناب مهندس …