چاپ مطلب چاپ مطلب

به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانه مطبوعات استان گیلان؛ کارگاه آموزشی سواد بصری و کاربرد آن در نشریات و پایگاه های خبری برگزار شد

کارگاه یک روزه سواد بصری و کاربرد آن در نشریات و پایگاه های خبری در رشت برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری همای گیلان کارگاه سواد بصری و کاربرد آن در نشریات و پایگاه های خبری صبح روز پنجشنبه با حضور جمعی از اصحاب رسانه در سالن رحمدل مجتمع خاتم الانبیای رشت برگزار شد.
بنابراین گزارش؛ این کارگاه به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، خانه مطبوعات استان و با همکاری مجتمع فنی تهران برپا شد و استاد مصطفی خدایاری کارشناس و مدرس سینما و عکاسی ، فعال رسانه و پیشکسوت در امور طراحی ، گرافیک و صفحه آرایی مدرس این دوره آموزشی بود.
این کارگاه به منظور آگاهی بیشتر، ژرف اندیشی دیداری و افزایش دانش بصری برگزار شد که در آن به بررسی، تحلیل و نقد صفحه آرایی ، رفع عیوب و اشکالات در نحوه قاب بندی، عکاسی، پیکره بندی و انتخاب رنگ ها در نشریات و پایگاه ها از چیدمان تا چاپ و انتشار پرداخته شد.
گفتنی است این دوره که به صورت فشرده و سه ساعته در یک روز برگزار شد با استقبال خوبی از سوی اصحاب رسانه گیلان همراه بود و با توجه به عمیق و گسترده بودن مبحث به در خواست حاضرین این دوره در هفته های آینده با برنامه ریزی از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و خانه مطبوعات استان ادامه خواهد یافت.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

برپایی سیرک در کومله

برپایی سیرک در کومله با حضور دکتر مهدی پور شهردار، آقای عظیمی ریاست شورای شهر …