چاپ مطلب چاپ مطلب

چند شرور قهوه‌خانه‌ای تهران را به رگبار بستند

همای گیلان:در این حادثه که با ‎تیراندازی به قهوه خانه آغاز شد یک جوان هدف ‎گلوله قرار گرفت که از ناحیه پهلو زخمی شد،تیر بی هدف دیگری به پای یک کودک٧ساله، تیر دیگری نیز به عابر دیگری اصابت کرد. ‏علاوه بر این، صدای حدود١٣‎تیرهوایی که شنیده شد. مهاجمان همچنین تعدادی نارنجک هم در خیابان انداختند و با قمه شیشه‌های خودروهای پارک شده را شکستند…

برخی منابع خبری مدعی شدند: لحظاتی پیش چند جوان مسلح به کلاش و قمه به بلوار ‎خاتم الانبیا تهران ریخته و خیابان را به ‎رگبار بستند، در این حادثه چند تیرهوایی شلیک و چند تیر که کورکورانه شلیک شده به مغازه ها و عابران پیاده در محل درگیری اصابت کرده است.

‏ در این حادثه که با ‎تیراندازی به قهوه خانه آغاز شد یک جوان هدف ‎گلوله قرار گرفت که از ناحیه پهلو زخمی شد، تیر بی هدف دیگری به پای یک کودک٧ساله و یک تیر به صورت عابری وسط خیابان و تیر دیگری نیز به یک عابر دیگر اصابت کرده است.

شلیک ۱۳ تیرهوایی و شکستن شیشه‌ چند اتومبیل

‏علاوه بر صدای حدود١٣‎تیرهوایی که شنیده شد، تعدادی نارنجک هم توسط اشرار در خیابان انداخته شده و آنها با قمه شیشه‌های خودروهای پارک شده را نیز شکسته اند. ‏هنوز علت این حمله مسلحانه مشخص نیست و با حضور پلیس دو آمبولانس مجروحان این حادثه را به بیمارستان منتقل کرده اند.

‏دقایقی پیش سومین آمبولانس ‎اورژانس هم در محل حاضر شد و علاوه بر پلیس‌های قبلی پنج خودرو دیگر ‎پلیس نیز به منطقه اعزام شدند، اما از ابتدای حادثه تجمع مردم به حدی زیاد بود که مانع دسترسی سریع به مصدومان شده است.

‏محل حادثه از سوی ماموران پلیس آگاهی تحت کنترل و اکیپ بررسی صحنه جرم نیز در محل حاضر است.

چند شرور قهوه‌خانه‌ای در تهران را به رگبار بستند+عکس/ تیراندازی در افسریه با یک کشته و دو زخمی/ حادثه تروریستی نبود و پلیس به‌دنبال اشرار است

گزارش اولیه یک منبع آگاه از تیراندازی در افسریه

آنطور که برخی رسانه ها نوشته اند، یک منبع آگاه در ناجا پیرامون این حادثه گفته است: ساعتی قبل چند نفر به صورت مسلح با به همراه داشتن اسلحه کلاش و قمه در بلوار ‎خاتم الانبیا تهران ورود کرده و خیابان را به ‎رگبار بستند. در این حادثه چندین تیرهوایی شلیک و مهاجمان چند تیر بی هدف هم به مغازه ها و عابران شلیک کردند.

در این حادثه که با ‎تیراندازی به یک قهوه خانه آغاز شد تیرهایی از طرف مهاجمان به یک کودک و سه عابر اصابت کرد. تاکنون علت این حمله مسلحانه مشخص نیست و پلیس در صحنه حضور دارد.

پلیس به دنبال اشرار

یک‌ منبع آگاه در ناجا از حمله تعدادی شرور به یک قهوه خانه در خیابان خاتم الانبیا خبر داد و گفت: ساعتی قبل چند نفر به صورت مسلح وبا اسلحه کلاش و قمه در بلوار ‎خاتم الانبیا تهران ورود کرده و خیابان را به ‎رگبار بستند.

به گفته منبع آگاه در ناجا، ماموران پلیس در صحنه حضور دارند و به زودی افراد مسلح و مهاجم را شناسایی و دستگیر خواهند کرد و مراتب به اطلاع هموطنان اعلام خواهد شد.

در این حادثه یک مرد ۳۵ که راننده اسنپ بود کشته و دو نفر از جمله یک پسر ۱۲ ساله مصدوم شدند.

تیراندازی که منجر به یک کشته و دو زخمی شد

آخرین خبر حاکی از آن است که به دنبال تیراندازی در افسریه تهران، یک نفر کشته و دو نفر مصدوم شدند.

پیگیری‌ها حاکی از آن است که حادثه تروریستی نبوده و به دنبال یک اختلاف قبلی رخ داده است.

جزئیات نزاعی که به درگیری مسلحانه ختم شد؛ پلیس: اشرار شناسایی شدند

در همین خصوص، جانشین رئیس پلیس تهران بزرگ از شناسایی اشرار خیابان خاتم الانبیا خبر داد و توضیحات تکمیلی را ارائه کرد.

سردار هداوند ۳ نفر از اراذل و اوباش به دلیل درگیری با یکدیگر در قهوه خانه‌ای شروع به جدل کردند و این درگیری به داخل خیابان و خارج از قهوه خانه کشیده شد.

وی گفت: یک راننده اسنپ متاسفانه به دلیل اصابت گلوله فوت کرد و دو فرد دیگر نیز در پی‌اصابت گلوله مهاجمان مصدوم و روانه بیمارستان شدند.

سردار هداوند گفت: ماموران پلیس آگاهی و پیشگیری در صحنه حضور دارند و با توجه به بررسی موضوع به سرنخ‌هایی رسیده‌اند و اشرار شناسایی شدند و به زودی دستگیر خواهند شد.

جانشین رئیس پلیس تهران بزرگ گفت: ۴ نفر با پرشیا سفید بدون پلاک و با صورت پوشیده و برابر اظهارات شهروندان با سلاح کلاش و دو کلت و یک شمشیر مقابل قهوه خانه خیابان خاتم الانبیا اقدام به تیراندازی با کلاش کرده که دو عابر تیرخورده و یک نفر داخل پراید که فوت کرده است.

وی خاطر نشان کرد: حدود ۷ خودرو و شیشه قهوه خانه تخریب شده است که ریس کلانتری و سرکلانتر و عوامل پایگاه اطلاعات و آگاهی سریعا مراجعه و پس ازبررسی هویت دو نفر از اشرار شناسایی و علت حادثه احتمالا اختلاف با مالک قهوه خانه بوده که ابلاغ با رعایت همه جوانب در خصوص دستگیری و پلمپ قهوه خانه اقدام شود.

About سردبیر ارشد

Check Also

«زهره عالی‌پور» سرپرست سازمان خصوصی‌سازی شد

«زهره عالی‌پور» سرپرست سازمان خصوصی‌سازی شد   🔹وزیر امور اقتصادی و دارایی طی حکمی خانم …