چاپ مطلب چاپ مطلب

بیانیه خانه مطبوعات و رسانه های استان گیلان در پی شهادت سردار سلیمانی

همای گیلان،بار دیگر درخت تنومند انقلاب اسلامی با خون بهترین فرزندانش آبیاری شد تا فرهنگ و آرمان شهادت در جامعه اسلامی زنده بماند و سندی بر فرموده امام راحل باشد که بیان داشتند: “خدا می‌داند راه و رسم شهادت کور شدنی نیست.”

◾️انالله و اناالیه راجعون◾️

در پی حمله هوایی نیرو‌های متجاوز و تروریست امریکایی در نزدیکی فرودگاه بغداد و شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی به همراه چند تن دیگر از فرماندهان جبهه مقاومت، خانه مطبوعات گیلان بیانیه ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: سرداری دیگر از خیل ایثارگران و دلاوران دفاع مقدس به جوارحق تعالی شتافت.

بدینوسیله ضمن عرض تبریک و تسلیت عروج عارفانه و شهادت این مجاهد عالیقدر به محضر مقدس حضرت، ولی عصر (عج)، رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی (مد ظله العالی)، ملت قدرشناس ایران اسلامی و خانواده معظم آن شهید بزرگوار، بانیان این حادثه تروریستی را محکوم می نماییم.

ترور صورت گرفته بدون تردید حلقه‌ای از فشار و جنگ همه جانبه دشمنانی است که ۴۰ سال پشت دروازه‌های ایران اسلامی دست رد بر سینه خود را حس نموده‌اند.

در مکتب ما شهادت و پیروزی هر دو پیروزی است و این درس را از مکتب امام حسین(ع) آموخته‌ و به شهادت عادت کرده‌ وآن را جزء هویت لاینفک خویش می‌دانیم؛ اما این بدان معنا نیست که انتقام را به‌عنوان یک حق مسلم نادیده بگیریم.

خانه مطبوعات استان گیلان ضمن طلب علو درجات برای شهیدان این حادثه تروریستی از مسئولان امنیتی کشور توقع دارد داغ حلاوت این جنایت را بر دل عاملان و آمران آن خصوصاً سردمداران استکبار جهانی بگذارند.

هیات مدیره خانه مطبوعات و رسانه های گیلان

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

معاون وزیر نفت در امور گاز: سهم گاز طبیعی در سبد انرژی کشور ۷۰ درصد است/ سهم ۸۳ درصدی نیروگاه‌ها از گازرسانی در ایران

معاون وزیر نفت در امور گاز:   سهم گاز طبیعی در سبد انرژی کشور ۷۰ …