چاپ مطلب چاپ مطلب

مراسم پاسداشت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در مسجد آقا سید ابراهیم بیجارباغ و چلک برگزار شد


همای گیلان، مراسم پاسداشت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش روز شنبه مورخ ۲۱ دی ۹۸ توسط اهالی روستا های بیجارباغ و جمعی از مسئولین شهرستان و با سخنرانی حجت الاسلام سلیمانی امام جمعه شهرستان لاهیجان برگزار گردید.
امام جمعه شهرستان لاهیجان ضمن تسلیت ایام فاطمیه و مقارن شدن آن با شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و سانحه هوایی اخیر گفت: ایمان سردار سلیمانی به حدی بود که وزن جلویش معنا پیدا نمی‌کرد که به معنای شجاعت و اخلاص سردار بود که همه اینها نشانه ایمان به هدف است ،سردار سلیمانی دست خالی و بدون کمک دولتهای دیگر در صحنه نبرد ایستادگی کرد و پیروزشد سردار سلیمانی با اخلاص وایمانش کار می کرد طوری که همه عراقی ها سرداررا قهرمان می‌دانستند و آنچه سردار دلها را برای مردم جهان معرفی کرد ایمانش بود.
حجت الاسلام سلیمانی لازمه قدرت را ایمان دانست و گفت: آنچه به انسان قدرت می‌دهد و آن را بزرگ می‌کند ایمان است اگر با ایمان نتوانیم دنیا را متوجه خواسته هایمان کنیم ضرر کرده ایم .
شهید شدن سردار حادثه نبود واقعه بود واقعه ای ک که تاریخ ساز شد سردار به کشور های بزرگ سفر میکرد تا جهل مردم را بزداید و به مردم معرفت یاد دهد ومردم را در مقابل ظلم و استبداد با یک استقامت فاطمی تقویت کند .سردار سلیمانی به جوانان عراقی، یمنی فلسطینی، جرات مقابله داد.
وی سردار سلیمانی را سیدالشهدای مقاومت خواند و گفت: سلیمانی سیدالشهدای مقاومت خونش تاریخی شد و سردار دلها امروز زنده تر است و خونش مرگش را کشت و منطقه را بیدارتر کرد ،امیدواریم که آمریکا کاملا از منطقه پاک شود
سلیمانی با اشاره به تشییع باشکوه حاج قاسم سلیمانی گفت :تشیع بی نظیر مردم از،پیکر سردار سلیمانی دلمان را سبک تر کرد چه کسی فکر می‌کرد بعد از ۴۰ سال مردم دوباره وارد صحنه شوند و فرزند خود را بدرقه کنند .
در پایان حاضرین در مراسم با مداحی ذاکر اهل بیت حاج صابر مسلمی عزاداری کردند و در سوگ سیدالشهدای جبهه ی مقاومت حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش نوحه ماتم سر دادند.

عکس و خبر :شقایق کیهان

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

برپایی سیرک در کومله

برپایی سیرک در کومله با حضور دکتر مهدی پور شهردار، آقای عظیمی ریاست شورای شهر …