چاپ مطلب چاپ مطلب

دستگیری پلیس قلابی شبکه اجتماعی در لاهیجان

فرمانده انتظامی لاهیجان از دستگیری فردی که اقدام به سوءاستفاده از عنوان و تجهیزات پلیس در شبکه اجتماعی اینستاگرام می کرد، خبر داد.
همای گیلان، سرهنگ “رسول عزیزی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اعلام این خبر گفت: ماموران . پلیس فتا که در پی رصد فضای مجازی در شبکه اجتماعی اینستاگرام با صفحه ای مواجه شدند که گرداننده آن اقدام به پخش تصاویر خود با بیسیم، شوکر، افشانه و لباس پلیس می کرد، بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

این مقام انتظامی افزود: با اقدامات فنی صورت گرفته مشخص شد متهم اقدام به سوء استفاده از موقعیت و عنوان پلیس در فضای مجازی می کند.
وی با بیان اینکه ماموران پلیس فتا متهم این پرونده را شناسایی کردند افزود: با هماهنگی قضائی متهم ۳۰ ساله در شهرستان لاهیجان دستگیر شد.
سرهنگ عزیزی تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس به جرم خود اعتراف کرد و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان در پایان با اشاره به اینکه فعالیت های مجرمانه و هنجارشکن در فضای مجازی توسط پلیس فتا رصد میشود از همشهریان خواست در صورت مشاهده اینگونه موارد مراتب را از طریق نشانی
www . cyberpolice . ir
به بخش ارتباطات مردمی پلیس فتا اطلاع دهند.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

در نشستی تخصصی، راهکارهای برون رفت از معضلات زیست محیطی استان گیلان و تأثیر آن بر روند پیشرفت بررسی شد

در نشستی تخصصی، راهکارهای برون رفت از معضلات زیست محیطی استان گیلان و تأثیر آن بر روند پیشرفت بررسی شد