چاپ مطلب چاپ مطلب

مظفری: مسئولان شرایط را برای حضور مسافران فراهم کنند

همای گیلان:معاون فرماندار صومعه‌سرا از مسئولان خواست تا با پاکسازی حاشیه مرداب، رودخانه‌ها و دیگر نقاط گردشگری مکان مناسبی را برای حضور مسافران فراهم کنند.

همای گیلان: به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، محمدمهدی مظفری ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات سفر این شهرستان با قدردانی از حضور مردم ولایتمدار صومعه‌سرا در راهپیمایی روز قدس اظهار کرد: حضور مردم در راهپیمایی روز قدس پاسخ دندان‌شکنی به تمام دژخیمان به‌ویژه رژیم غاصب صهیونیستی بود.
وی افزود: مردم همیشه در صحنه صومعه‌سرا نشان دادند که همواره یار و یاور ملت مظلوم فلسطین هستند و در کمک به این ملت مسلمانان از هیچ حرکت و کوششی فروگذاری نمی‌کنند.
معاون فرماندار صومعه‌سرا، به حضور مسافران در این شهرستان اشاره کرد و گفت: این شهرستان با داشتن مرداب، منطقه گردشگری تنیان، سیاه کوه، باقلاکش و مناره بازار و شهرک تاریخی هفت دغنان مکان مناسبی برای حضور مسافران و گردشگران است.

IMG_9302

وی از مسئولان خواست تا با پاکسازی حاشیه مرداب، رودخانه‌ها و دیگر نقاط گردشگری مکان مناسبی را برای حضور مسافران فراهم کنند.

مظفری ضمن اشاره به فصل برداشت برنج و تردد ماشین‌آلات کندرو در این مناطق، تصریح کرد: مسئولان تدابیری اتخاذ کنند تا ترافیک در جاده‌های اطراف و آلودگی هوا ناشی از سوزاندن کاه جلوگیری شود.

وی از مساجد، هلال احمر، اورژانس، رستوران‌های بین راهی، نانوایی‌ها و دیگر مسئولان ذی‌ربط خواست تا تمهیدات لازم و نظارت شرایط هرچه بهتر را برای حضور مسافران در صومعه‌سرا فراهم کنند.

رئیس پایانه‌های غرب گیلان نیز در جلسه مذکور با بیان اینکه بیشترین تصادفات و تلفات جاده‌ای در شهریور ماه به دلیل حضور پرتعداد مسافران در جاده‌ها صورت می‌گیرد، اظهار کرد: حضور اورژانس، هلال احمر، جلوگیری از سوزاندن کاه، برخورد با موتورسواران متخلف و بدون کلاه ایمنی، تعمیر و بازسازی علایم جاده‌ای برای کاهش تلفات و تصادفات موثر است.

سید مرتضی عظیمی، تصریح کرد: دپوی برنج و خرمن زدن برنج‌ها در حاشیه جاده‌ها یکی دیگر از دلایل بروز حوادث در این ایام است.

IMG_9298

بخشدار تولمات نیز در نشست مذکور اظهار کرد: بخش تولمات ۳۶ روستا دارد که ۱۰ روستای این بخش در حاشیه تالاب و از مناطق بکر برای حضور گردشگران و مسافران است.

پرویز روا، با اشاره به موقعیت راهبردی تولم‌شهر که ورودی چند شهرستان است، تصریح کرد: اکنون اقدام‌های لازم برای زیباسازی شهر، نصب بنرهای هدایت کننده برای مسافران و معرفی مکان‌های گردشگری این بخش در حال انجام است.

About

Check Also

وضعیت نان و نانوایی ها در چابکسر مطلوب است

وضعیت نان و نانوایی ها در چابکسر مطلوب است   به گزارش همای خبر و …