چاپ مطلب چاپ مطلب

به ریاست مهندس پوریاسری و با حضور مسئول حقوقی و املاک شهرداری؛ برگزاری جلسه کمیسیون حقوقی و فرهنگی و اجتماعی شورای شهر لاهیجان

 

کمیسیون حقوقی و فرهنگی و اجتماعی شورای شهر لاهیجان به ریاست مهندس آرمان پوریاسری و با حضور مسئول حقوقی و املاک شهرداری لاهیجان برگزار شد.

همای گیلان، رئیس کمیسیون حقوقی و فرهنگی و اجتماعی شورای شهر لاهیجان طی سخنانی، فرارسیدن ایام ا… دهه فجر و چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را به محضر رهبر معظم انقلاب و ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی تبریک گفته و یاد و خاطره بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و همه فجرآفرینان و شهیدان همیشه جاوید انقلاب اسلامی و سردار شهید قاسم سلیمانی راگرامی داشت.

مهندس آرمان پوریاسری گفت: در کمیسیون حقوقی شورای شهر از کارشناسان شهرداری و وکلای دادگستری دعوت می‌کنیم تا درباره طرح‌ها و لوایح اظهارنظر کارشناسی کنند تا مسائل قانونی در لوایح و طرح‌ها رعایت شود.

در این جلسه نامه‌های رسیده از شهرداری مورد بررسی قرار گرفت.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت کمک به بازگشایی کنار رودخانه با  توافق  صاحبان اصلی مغازه ها باحضور شهردار محترم واعضای محترم شورای شهر لنگرود

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت …