چاپ مطلب چاپ مطلب

شهردار رانکوه در گفتگوی کوتاهی با خبرنگار همای گیلان از افتتاح ساختمان آتش نشانی در دهه فجر امسال خبر داد.

اختصاصی همای گیلان : شهردار رانکوه در گفتگوی کوتاهی با خبرنگار همای گیلان از افتتاح ساختمان آتش نشانی در دهه فجر امسال خبر داد.

رشیدی نژاد شهردار رانکوه گفت : نداشتن آتش نشانی یکی از معضلات رانکوه بوده که خوشبختانه ساخت ساختمان آتش نشانی آغاز شده است و امیدواریم بتوانیم در دهه فجر امسال شاهد افتتاح آن باشیم.

شهردار رانکوه افزود : پل ریسندگی ورودی شهر از نقاط حادثه خیز و ترافیکی شهر است. پیمانکار طرح گرفته شده که انتظار می رود با تلاش و پیگیری تا پایان سال این  مشکل نیز برطرف گردد.

وی در ادامه اظهار داشت :نهضت آسفالت یکی از درخواست های بحق مردم بوده که طی مدت ۲ ماه با بیش از ۳ هزار تن آسفالت اکثر سطوح شهری و کوچه ها آسفالت گردید.

شهردار رانکوه بیان داشت : ایجاد  کمپینگ استراحت مسافر و همچنین آماده سازی زمین فوتبال ساحلی در پارک کیارود از اقدامات در دست اجرای شهرداری می باشد.

رشیدی نژاد به برگزاری اولین جشنواره عکس در رانکوه اشاره کرد و گفت : شهرداری رانکوه  با هدف به تصویر کشیدن تاریخ و  فرهنگ ، آداب و رسوم و زیبایی های طبیعی و گردشگری شهر رانکوه ، اولین دوره جشنواره فرهنگی و هنری عکس رانکوه را برگزار می کند .شرایط این مسابقه در سایت شهرداری رانکوه به طور کامل و دقیق بیان شده است که از دوستداران عکاسی دعوت به شرکت می شود.

About سردبیر ارشد

Check Also

قطع آبگذاری کانال‌های آبیاری شبکه سفیدرود در پی بارش‌های اخیر

قطع آبگذاری کانال‌های آبیاری شبکه سفیدرود در پی بارش‌های اخیر   معاون حفاظت و بهره …