چاپ مطلب چاپ مطلب

زکوی یار می آید نسیم باد نوروزی،از این باد ار مدد خواهی چراغ دل بیفروزی/دکتر افشار ضیاظریفی


اختصاصی همای گیلان،سلام بر بهار و طراوت همیشگی اش، سلام بر رستاخیز طبیعت که صدای گام هایش به گوش می رسد و نوید حیات و زندگی می دهد.
چه زیبا می شود که اندیشه های ما هر لحظه به سمت تعالی سوق پیدا کند و با تکیه بر نسل جوان دانشگاهی مان مبدع بهترین ها در دنیا باشیم و در رقابت علمی و فرهنگی گوی سبقت از سایرین برباییم.
امسال در حالی به استقبال بهار می رویم که میهمانی ناخوانده وارد کشورمان شده و شرایط کشور را بر همه و به ویژه برای نظام سلامت ما سخت و دشوار کرده است؛ بهترین عزیزانمان را در این مدت از دست داده ایم که هر کدام شان می توانستند در سال جدید سر سفره هفت سین شادی و نشاط را به خانواده های شان هدیه کنند.
جا دارد که از فرصت استفاده کنم و از همه مردم عزیز و بافرهنگ ایران تقاضا کنم که امسال را در خانه بمانند و برای مبارزه با ویروس کرونا قطع کننده زنجیره این بیماری باشند تا بتوانیم سالی همراه با آرامش و طمانینه داشته باشیم.
بی انصافی است که در این نوشتار از خدمات ارزنده و بی ریای جامعه پزشکان و پرستاران عزیز یادی نکنم؛ عزیزانی که در خط مقدم این بحران بوده و در حال خدمت رسانی بی منت به مردم هستند. بنده به نوبه خودم از همه این عزیزان تشکر میکنم و به پزشکان و پرستاران سرزمینم افتخار می کنم که با وجود همه مشکلات و برخی کمبودها برای سلامتی مردم سر از پا نمی شناسند. از فرصت استفاده میکنم و برای سلامتی همه مردم و همچنین جامعه پزشکی دست دعا به آسمان بلند میکنم و از خداوند شافی برای همه سلامتی و تندرستی مسالت می کنم.
فرا رسیدن سال جدید را به همه مردم عزیز، خانواده بزرگ سما لاهیجان و سیاهکل، دانشجویان و دانش آموزان سمایی تبریک گفته و امیدوارم در سال جدید نیز بتوانیم همچون گذشته در عرصه های علمی و فرهنگی گام های اساسی برداریم.

دکتر افشار ضیاظریفی، معاون آموزش های عمومی و مهارتی (سما) دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

حیات وحش.. حیات وحش؛ نامی است که ما بر روی موجوداتی گذاشته ایم که اجازه بهره کشی و سوددهی به ما ندادند و در برابر سوءاستفاده های نابجای ما ایستادند یا فرار کردند.. به همین دلیل بیجا، انسان هایی که متمرد و سرکش و نافرمان بودند هم صفت “وحشی” گرفتند!

حیات وحش..   حیات وحش؛ نامی است که ما بر روی موجوداتی گذاشته ایم که …