چاپ مطلب چاپ مطلب

با هدف قطع زنجیره انتقال کرونا؛ ادامه منع تردد برای خودرو‌های پلاک غیر بومی به گیلان

رئیس پلیس راهور گیلان گفت: منع تردد برای خودرو‌های پلاک غیر بومی به این استان همچنان وجود دارد.

همای گیلان، سرهنگ امیر طالبی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان گفت: خودرو‌های پلاک بومی از این پس می‌توانند در معابر داخلی استان تردد کنند، اما منع تردد برای خودرو‌های پلاک غیر بومی استان همچنان وجود دارد و از ورود آن‌ها به داخل گیلان جلوگیری می‌شود.

او همچنین از ادامه روند تعطیلی مراکز تعویض پلاک و آموزشگاه‌های رانندگی استان تا اطلاع ثانوی خبر داد و افزود: به دلیل کثرت مراجعه کنندگان به مراکز تعویض پلاک و رعایت نشدن فاصله‌گذاری اجتماعی و فیزیکی احتمال شیوع ویروس کرونا متصور است.

رئیس پلیس راهور گیلان اظهار داشت: آموزشگاه‌های رانندگی و همه آزمون‌های مربوط به گواهینامه رانندگی در سطوح مختلف نیز برابر تصمیم ستاد مقابله با کرونا کشور تا اطلاع بعدی و فراهم شدن شرایط ایمنی لازم تعطیل خواهد بود.

سرهنگ طالبی تصریح کرد: هرگونه تغییر در اجرای طرح‌های ترافیکی و اطلاعیه‌های مرتبط در این زمینه نیز از طریق پلیس راهنمایی رانندگی اعلام خواهد شد.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت کمک به بازگشایی کنار رودخانه با  توافق  صاحبان اصلی مغازه ها باحضور شهردار محترم واعضای محترم شورای شهر لنگرود

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت …