چاپ مطلب چاپ مطلب

وقتی ابراهیم مهربان رادربرنامه زنده تلویزیونی نبض ورزش دیدم دلم گرفت/ رضامودبی

اختصاصی همای گیلان، وقتی پهلوان ابراهیم مهربان را در برنامه زنده تلوزیونی نبض ورزش-جمعه ۱۹ اردیبهشت از شبکه خبر تماشا میکردم،دلم بحال کشتی گیلان بیشتر از قبل سوخت-
چه شده که همه بزرگان کشتی گیلان از کشتی استان خودشان دور مانده اند؟چه رفتاری با این نام اوران شده که ترجیح میدهند در مسایل کشتی گیلان ورود نکنند؟
و چرا باید کشتی گیلان با وجود اینچنین افرادی همچنان مظلوم و عقب باشد؟
چرا در مسایل کشتی گیلان از این بزرگان هیچ نظری خواسته نمیشود؟و چرا با وجود بزرگانی نام اور همچون دکتر صادق محبوبی-پهلوان فردین معصومی-پهلوان ابراهیم مهربان-مهندس هوشنگ عباسقلی زاده-پهلوان داوود چوبچیان- اقای شب نورد-اقای حاجی میری-اقای خشوعی-اقای پاک سرشت-اقای زمانی- پروفسور بهمن میرزایی-و…….خیلی دیگر از چهره های بین المللی وباتجربه کشتی کشتی گیلان که حضور هرکدامشان در کنار تشک کشتی میتواند افتخار،ارامش،قهرمانی و پهلوانی را بهمراه داشته باشد باید از فردی خارج از گود ورزش و کشتی در راس هرم ورزش کشتی گیلان استفاده شود؟
ایا هیچ کدام از اهالی باتجربه تحصیل کرده خوشنام و باسابقه خوب مدیریتی در کشتی،نمیتوانستند سرپرستی هیات کشتی گیلان را برعهده بگیرند تا انتخابات ریاست هیات بدور از هرگونه تنش ،ابهام و شایبه معامله و معادله با کشتی از میان برود؟
ایا واقعا با وجود اینچنین افرادی الزام بود که فردی ناشناخته در کشتی و بدون هیچ سبقه ورزشی-کشتی و مدیریتی بعنوان سرپرست هیات منصوب شود و خودش نیز نامزد ریاست هیات باشد؟و مدیرکل نیز علنا اعلام نماید که من باو قول داده ام تا ریس هیات کشتی شود ! ! !
ایا انتخابات ریاست کشتی با قول اینچنینی مدیرکل که علنا هم اعلام مینماید – انتخاباتی عادلانه و با هدف پیشرفت کشتی گیلان خواهد بود؟؟؟

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

 #تحلیل_و_تبیین | مروری بر سیاست‌های فرزندآوری کشور؛ از تحدید تا تشویق 📝پرونده:بیست سال دیگر دیر خواهد بود

 #تحلیل_و_تبیین | مروری بر سیاست‌های فرزندآوری کشور؛ از تحدید تا تشویق 📝پرونده:بیست سال دیگر دیر …