چاپ مطلب چاپ مطلب

همزمان با سالروز آ زادسازی خرمشهر رونمایی از المان پدر در لاهیجان برگزار می شود

‍ همای گیلان:همزمان با سالروز آ زادسازی خرمشهر رونمایی از المان پدر در لاهیجان برگزار می شود

غروب روز گذشته یکم خرداد ماه، نشست مشورتی اعضای شورای شهر با
شهردارلاهیجان در رابطه موضوعات گوناگون شهری برگزار شد .

در این نشست اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار لاهیجان با گرامیداشت روز جهانی قدس و آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مسلمانان به ویژه مردم شریف لاهیجان ، پیشاپیش فرارسیدن عید سعید فطر را به همه روزه داران تبریک گفتند و ابراز امیدواری داشتند همواره با همدلی و همکاری بتوانند خدمات ارزنده ای به مردمان خوب این شهر ارائه دهند .

در این نشست اعضای شورای شهر و شهردار لاهیجان در رابطه با مسایل عمرانی شهر ، پرداخت حقوق و مزایای کارکنان شهرداری و… به بحث و تبادل نظر پرداختند .

همچنین اعضای شورای اسلامی شهرو شهردارلاهیجان با گرامیداشت سوم خردادماه سالروز آ زادسازی خرمشهر ، اظهار داشتند :
سوم خرداد برای مردم ایران حکایتی است که بارها در این سرزمین نوشته و خوانده شده است . این روز نه یک تاریخ بلکه یادگاری است زرین از فداکاری و شجاعت جوانان این مرز و بوم و داستانی مکرر از دلیری، ایمان، وطن دوستی، ایثار و مظلومیت ملت ایران است.
بر همین اساس مقرر شد همزمان با سوم خرداد سالروز آ زادسازی خرمشهر مراسم رونمایی از المان میدان پدر واقع در عاقلیه با حضور مسئولین شهرستانی برگزار شود .

شورای اسلامی شهر لاهیجان
با کانال همای خبر همراه باشید.hiip://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

فرماندار شفت در جلسه منابع آب کشاورزی شهرستان؛ لزوم مدیریت آب کشاورزی توسط ابسواران در روستاها / نقدی: رفع مشکلات آب کشاورزی روستاییان باید در دستور کار دهیاران قرار گیرد

فرماندار شفت در جلسه منابع آب کشاورزی شهرستان؛ لزوم مدیریت آب کشاورزی توسط ابسواران در …