چاپ مطلب چاپ مطلب

محمد حسین واثق کارگرنیا: توجه به معلمان حق التدریسی و شاغل در مدارس غیر انتقاعی/ رفع دغدغه های معیشتی معلمین

محمد حسین واثق کارگرنیا: توجه به معلمان حق التدریسی و شاغل در مدارس غیر انتقاعی/ رفع دغدغه های معیشتی معلمین

محمد حسین واثق کارگرنیا گفت: شغل معلمی بسیار حائز اهمیت است و باید به تمامی معلمین از جمله حق التدریسی ها و معلمین شاغل در مدارس غیر انتفاعی توجه ویژه ای معطوف و مشکلات این قشر زحمتکش نیز برطرف شود.

وی با گرامیداشت دوازدهم اردیبهشت مصادف با سالروز شهادت استاد بزرگ شهید مرتضی مطهری و روز معلم اظهار کرد: یک معلم شاغل در مدارس غیر انتفاعی نیز ، همچون دیگر آموزگاران پُر تلاش در حال خدمت به آینده سازان این سرزمین است و به دلیل فعالیت در مدرسه غیر انتفاعی نباید از حمایت های سازمان دولتی مربوطه ، بی بهره بماند.

واثق کارگرنیا با تاکید بر اینکه در برخی از کشورهای پیشرفته، معلمین بالاترین حقوق را نسبت به دیگر مشاغل دریافت می کنند افزود: شغل معلمی بسیار حائز اهمیت است و یک معلم با روح و ذهن فرزندان این سرزمین ارتباط دارد و با فراهم نمودن شرایط مساعد معیشتی برای معلمین ، یقینا دغدغه های آنان برطرف و با آسودگی خاطر بیشتری نسبت به ارائه آموزش های لازم به دانش آموزان اقدام می کنند.

وی با اشاره به اینکه نقش آموزش در توسعه کشور غیر قابل انکار است بیان کرد: دانش آموزی که پایه های تحصیلی را با فراگیری آموزش های صحیح و لازم طی می کند به یقین در پذیرش مهارت ها و آموزش های آتی زندگی نیز موفق تر خواهد بود و به رشد و بالندگی کشور کمک خواهد کرد.

کارگرنیا با اشاره به اینکه یک معلم نباید دغدغه ای به غیر از ارائه آموزش در سطوح عالی به دانش آموزان داشته باشد گفت: اینکه در برخی از مواقع معلمین زحمتکش به واسطه تامین نیازهای معیشتی زندگی شان ، مجبور هستند در ساعات غیر اداری به فعالیت های دیگری بپردازند، زیبنده نیست و ان شاا مسوولین این حوزه با تمهیدات لازم دغدغه های آنان را برطرف کنند.

انتهای پیام 

About نسرین عشقی

Check Also

اولین همایش انجمن ناشنوایان در لاهیجان برگزار شد + تصاویـر

اولین همایش انجمن ناشنوایان در لاهیجان برگزار شد + ‌تصاویـر اولین همایش انجمن ناشنوایان شهرستان …