چاپ مطلب چاپ مطلب

هم صدایی عضو شورای مدعی انقلابی گری با رسانه های معاند نظام ؟؟؟!!! یادداشت آزاد

اختصاصی همای خبر/رسانه های معاند نظام سالهاست که به منظور دست یافتن به اهداف شوم خود با درج اخبار دروغ قصد تشویش اذهان عمومی و بی اعتماد کردم مردم را نسبت به خادمیـن دلسوز و واقعی شان در جایگاه های مختلف دارند.

اما اخیرا در اقدامی تامل برانگیز شـاهد هستیم که عضو شورای یکی از شهرهای کشور با اجیر کردن چند جوان که متـاسفانه با مرور زندگی شخصی و خانوادگی آنان انواع مشکلات و بزه ها از جمله دزدی و … نیز مشاهده می شود ،در فضای مجازی نسبت به هتک حرمت و نشر اکاذیب و زیر سوال بردن دیگر همکاران شورایی اش اقدام می کند.

حال در شرایطی که دشمنان قسم خورده این آب و خاک با بهـره گیری از فضای مجازی قصد بی اعتماد کردن مردم نسبت به خادمینشان در جایگاه های مختلف را دارند ،باید از این عضو شورا که از قضا به ظاهر در صحبت هایش به اخلاق مداری تاکید فراوان دارد اما در باطن از هر گونه توهین و بی اخلاقی نسبت به دیگر همکاران شورایی اش ، اصحاب رسانه ها و… دریغ نمی کند سوال کرد که چرا با تحـریک تعدادی اراذل در صدد تخریب منتخبین مردم است ؟؟؟

آیا این عضو شورا با رسانه های معاند نظام در هتک حرمت خادمین مردم با هدف بی اعتماد کردن مردم نسبت به خدمتگذارانشان هم صدا شده است؟؟؟ که در این برهه از زمان درصدد بی اعتماد کردن بیشتـر مردم است؟؟؟

آیا این عضو شورا نمی فهمد که اگر حتی به دلایل خاص عاشق و شیفته شهردار پرحاشیه آن شهر است ، نباید با این تحرکات پیدا و پنهانش در آسیاب دشمنان قسم خورده نظام که این روزها به دنبال هر بهانه ای برای بی اعتماد کردن مردم و شعله ور کردن اغتشاشات هستند آب بریـزد؟؟؟!!

یا شاید هم برای این عضو شورای متظاهر ،جذب منافع شخصی و گشودن عقده های شخصی اش بر حفظ آرامش جامعه و ارکان نظام اولویت دارد که در این برهه خاص با دستور به نوچه هایش در صدد ایجاد آشوب در آن شهر از کشور است ؟؟؟!!

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

جشنواره عصر قلم/ شهرسازی نوین برای رشت در قالب طرح ” رها “

جشنواره عصر قلم / شهرسازی نوین برای رشت در قالب طرح ” رها “ ویژه …