چاپ مطلب چاپ مطلب

آخرین شنیده ها از فضای سیاسی استان و تغییرات قریب الوقوع در استانداری!

 

شنیده ها حکایت از انتصاب قریب الوقوع رئیس دفتر استاندار گیلان و تغییر در برخی مناصب حساس استانداری گیلان دارد. 

همای گیلان، به نقل از خزر، شنیده ها از فضای سیاسی استان گیلان حکایت از آن دارد که یکی از مدیران کل که در آستانه بازنشستگی نیز قرار دارد از هم اکنون و پیش از فرارسیدن سال ۹۷، خود را برای انتخابات مجلس آماده می‌کند. این مدیرکل که چهره محبوبی نیز در میان پرسنل و ارباب رجوع خود در اداره کل متبوعش نیست پا را فراتر گذاشته و هسته اولیه تیم انتخاباتی خود را نیز تشکیل داده است!

شنیده می شود به زودی امیر محمدپوری مدیرکل فعلی برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری گیلان به عنوان رئیس دفتر استاندار گیلان منصوب خواهد شد. وی سابقه تصدی بر اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان را هم داشته و خواهرزاده مهندس غلامعلی جعفرزاده، نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی می باشد.

همچنین گفته می شود هوشنگ عباس قلی‌زاده، شهردار سابق فومن که در دوران تصدی اش بر شهرداری فومن، سابقه شکایت از دو عضو شورای این شهر را نیز در کارنامه دارد، به زودی به عنوان مدیرکل شهری استانداری گیلان منصوب خواهد شد.

همچنین شنیده ها حکایت از بروز تغییرات قریب الوقوع در یکی از مناصب فرهنگی و اجتماعی استانداری گیلان دارد. از یکی از فعالین خوشنام عرصه خبر به عنوان محتمل ترین گزینه برای تصدی بر این منصب یاد می شود. گفتنی است پس از انتصاب مشاور جوان استاندار گیلان، راه برای ورود برخی چهره های صاحب تجربه در امور فرهنگی و خبررسانی به استانداری گیلان، هموارتر شده است.

شنیده شده ساحره میرسیدی به زودی به عنوان مدیرکل دفتر فنی استانداری گیلان منصوب خواهد شد. پیش از این رحیم شوقی در این سمت حضور داشت که طی حکمی در منطقه آزاد انزلی منصوب شد.

گفته می‌شود یکی از معاونین فعلی استانداری گیلان در صدد است تا در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی شانس خود را برای تصدی بر کرسی سبز بهارستان از حوزه انتخابیه رودبار بیازماید.

شنیده ها حکایت از آن دارد که چهار عضو شورای شهر رشت نیز سودای حضور در عرصه انتخابات مجلس را در سر دارند اما برای این موضوع می بایست بر اساس قوانین ابتدا از عضویت در شورای شهر رشت کناره گیری کنند که این موضوع سبب تردید برخی از اعضای شورای شهر رشت نیز شده است.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

دیدار همزمان نمایندگان رشت و صومعه سرا با سیاهکار زاده: ترسیم فرصت های هم افزایی نمایندگان مجلس گیلان با سازمان منطقه آزاد انزلی

دیدار همزمان نمایندگان رشت و صومعه سرا با سیاهکار زاده: ترسیم فرصت های هم افزایی …