چاپ مطلب چاپ مطلب

استاندار گیلان :نگاه ندیمی به پیشرفت ورشد بوده است/عقب ماندگی گیلان ازمتوسط کشوری دربرخورداری ازگازطبیعی

اختصاصی همای گیلان:استاندار گیلان نیز در طی سخنانی گفت : ما سالهای پیش بحث اقتصاد را به فرموده مقام معظم رهبری دنبال کردیم و امسال توسعه اقتصاد را با توسعه فرهنگ دنبال خواهیم کرد.13921029230804871946793

نجفی در ادامه ضمن تبریک به معلمان و کارگران اظهار داشت : تشکر ما فقط نباید به این روزها خلاصه شود بلکه هر روز ، روز معلمان و کارگران است وی از حضور جدی شخص حاجتی و سایر مسئولین شهرستان سیاهکل در پیگیری مسائل و مشکلات و بحرانهای سیل و برف و پذیرایی از مهمانان نوروزی تشکر کرد و افزود : حاجتی همیشه به حکومت و نظام و کشور اندیشیده است و تفکر بخشی گرایی و حتی دولتی هم نداشته است.

استاندار گیلان از امام جمعه سیاهکل به جهت توجه به سرمایه گذاری و بخش خصوصی تشکر نمود و افزود : از همراهی های ندیمی که همیشه نگاهشان به پیشرفت و رشد است و در     بخش های ملی و وزارتخانه ها حضور چشمگیر دارند سپاسگزارم و افتخار ما این است که ایشان در تصمیم گیریها و تصمیم سازیهای کلان بسیار نقش ارنده دارند و از حسن اعتماد ایشان به مدیریت استان جمله ی (شما استاندار هستید و من شما را می شناسم و هر تصمیمی که در تغییر مدیریتی بگیرید برای من محترم است) تقدیر نمود.

نجفی با بیان این مطلب که در بخش توزیع هدفمندی یارانه ها در فاز اول به همه مصوبات مجلس توجه نشد و عادلانه توزیع نگردید سعی شده است در فاز دوم تورم کمتر شود و قانون مجلس به نحو احسن اجرا گردد چنانکه در ۷ ، ۸ ماه تورم چند درصد پایین آمده است.

وی افزود : به ناچار در بعضی قسمتها افزایش قیمت داریم مثل حمل و نقل درون شهری و برون شهری.

استاندار گیلان اذعان داشت : ما در پی تحول اشتغال در استان هستیم بخشی از اشتغال را در کشاورزی مثل چای از دست دادیم هر چند امسال پرداختی های چای قرار است به موقع انجام شود اما در بخش به زراعی و اصلاح باغات باید بهتر عمل نمائیم که اگر در این بخش خوب عمل نکنیم در کشاورزی موفق نخواهیم شد.

نجفی افزود : طی ۱۲ سال اخیر تولید گرم ابریشم به  رسید و فرصت شغلی در این قسمت رانیز به  رساند و فرصتی که هیچ مانعی برای زمین های کشاورزی ما نداشت را از دست دادیم.

وی ادامه داد : وزارت جهاد در استان ما بسیار غفلت کرده و خیلی از فرصتهای شغلی از دست رفته است و باید به فکر احیای بخش گردشگری برای درآمدزایی باشیم.

استاندار گیلان تأکید کرد : کسانیکه تنگ نظری دارند و پیشرفت شهرستان را نمی بینند و مدیرانی که ضعیف عمل می کنند و بدنبال تحول و ایجاد اشتغال نیستند باید از استان گیلان بروند.

نجفی تصریح کرد : متأسفانه شرکت گاز استان در اجرای پروژه ها و توسعه گازرسانی به روستاها خوب عمل نکرده و سیاهکل نیز از فرم گاز خوبی برخوردار نیست که باید در گاز استان تحول انجام گیرد و تقویت شود.

وی ادامه داد : این جلسه ، جلسه تودیع حاجتی نیست بلکه جلسه تقدیر از حاجتی است  وی از نیروهای متواضع و شایسته هست که مردم از ایشان رضایت نسبی دارند.

About

Check Also

 در جلسه کارگروه پسماند شهرستان صورت گرفت: تاکید فرماندار لاهیجان بر تشویق شهروندان به انجام تفکیک زباله از مبدا

 در جلسه کارگروه پسماند شهرستان صورت گرفت: تاکید فرماندار لاهیجان بر تشویق شهروندان به انجام …