چاپ مطلب چاپ مطلب

افتتاح کانون ازدواج آسان در املش با حضور معاون فرمانداری املش

به گزارش همای گیلان در مراسم این افتتاحیه رئیس سازمان جمعیت هلال احمر شهرستان املش گفت : خیلی خوشحالیم که  در ماه پیروزی انقلاب اسلامی با حمایت همه بزرگواران توانستیم این مکان را افتتاح نماییم.

4

خانم پاکزاد رئیس سازمان جمعیت هلال احمر شهرستان املش افزود : این کانون پس از پیشنهاد موسسه خیریه فاطمه الزهرا(س) و با کمک خیر شهرستان،مادر شهیدان جواد و ایوب بلوک  امروز به بهره برداری خواهد رسید.

وی اظهار داشت : امیدواریم بتوانیم با حمایت همه مسئولین فرهنگ ازدواج آسان را در شهرستان ترویج دهیم و جوانان شهرستان را در امر ازدواج یاری رسانیم.

خانم پاکزاد تصریح کرد : این کانون برای جوانانی که مهریه خود را کمتر از ۱۴ سکه بهار آزادی انتخاب نمایند بصورت رایگان صیغه عقد را جاری می سازد.

در این مراسم خانم همتی رئیس هیئت مدیره موسسه فاطمه الزهرا (س) املش گفت : این موسسه توسط جمعی از خواهران در سال ۸۳ افتتاح و عملا از سال ۸۵ فعالیت خود را آغاز نموده است.

رئیس هیئت مدیره موسسه فاطمه الزهرا (س) املش اظهار داشت : این موسسه هم اکنون ۵۰۰ عضو ثابت دارد که ماهانه با پرداخت مبلغ ثابت ما را در ارائه خدماتی همچون کمک های نقدی و غیر نقدی ، کمک تحصیلی ، ازدواج ، تعمیرات منزل و… یاری می رسانند.

وی افزود : برای آماده سازی این مکان بیش از ۵ میلیون تومان هزینه شده است که تماما توسط حاج خانم بلوک مادر شهیدان جواد و ایوب بلوک تامین شده است.

حسن زاده معاون فرمانداری شهرستان املش نیز در این افتتاحیه ضمن قدردانی از تمام کسانی که در افتتاح این مکان زحمات زیادی را متحمل شده اند گفت : نظام جمهوری اسلامی و دین ما برای استحکام خانواده ، ازدواج آسان را سرلوحه خود قرار داده است.

حسن زاده افزود : تعیین مهریه های بالا و جهیزیه های سنگین از جمله موانع پیش روی جوانان  است که باید در این مسیر باید گام هایی برداشته شود تا در امر ازدواج جوانان گشایش حاصل شود.

وی افزود : امیدواریم از حاشیه هایی که ممکن است در این کانون رخ دهد اجتناب کنید و تمام سعی خود را در راستای هدف اصلی این کانون و الگو پذیری بانوی دو عالم ،جهت ترویج ازدواج آسان داشته باشید.

1

3

12

About

Check Also

دیدار همزمان نمایندگان رشت و صومعه سرا با سیاهکار زاده: ترسیم فرصت های هم افزایی نمایندگان مجلس گیلان با سازمان منطقه آزاد انزلی

دیدار همزمان نمایندگان رشت و صومعه سرا با سیاهکار زاده: ترسیم فرصت های هم افزایی …