چاپ مطلب چاپ مطلب

افزایش ۳۷ درصدی کرایه تاکسی ها در رشت/علوی: هیچ کس خون دل‌های شورای شهر رشت را برای انتخاب شهردار ندید

بهراد ذاکری با بیان اینکه وزارت کشور در دولت روحانی عملکرد مطلوبی نداشته است، گفت: به عنوان عضو شورای شهر رشت بر انتخاب خود تاکید دارم و تا زمانی که وزارت کشور دلایل قانع کننده ای جهت عدم احراز صلاحیت شهردار منتخب رشت مطرح نکند، عدم احراز صلاحیت او را نخواهیم پذیرفت.

همای گیلان، هشتاد و هفتمین جلسه شورای شهر رشت با تلاوتی چند از آیات کلام الله مجید توسط قاری بین المللی قرآن حاج ساعد اصلانی و با حضور اعضای شورا برگزار شد.

امیرحسین علوی با اشاره به سیل اخیر در کشور گفت: ماشین آلات و نیروهای انسانی شهرداری به مناطق سیل زده پلدختر و معمولان اعزام شده است و از همه مردم رشت می‌خواهیم که کمک های خودشان را به هلال احمر و کمیته امداد اهدا کنند.

وی با اشاره به عدم احراز صلاحیت علیقلی زاده سومین شهردار منتخب رشت گفت: در این مدت هیچ کس خون دل‌های شورای شهر رشت را برای انتخاب شهردار ندید. حتی کسی نپرسید شهری که شهردار ندارد چگونه توانسته شب عیدی خوبی را با آرامش سپری کند؟!

علوی خطاب به استاندار گیلان گفت: از ایشان می خواهم که به این موضوع ورود کنند زیرا این درست نیست که همه تقصیرها را به گردن شورا بیاندازند.

بهراد ذاکری با بیان اینکه وزارت کشور در دولت روحانی عملکرد مطلوبی نداشته است، گفت: به عنوان عضو شورای شهر رشت بر انتخاب خود تاکید دارم و تا زمانی که وزارت کشور دلایل قانع کننده ای جهت عدم احراز صلاحیت شهردار منتخب رشت مطرح نکند، عدم احراز صلاحیت او را نخواهیم پذیرفت. باید دلایل عدم احراز صلاحیت به صورت مکتوب ارسال شود.

 لایحه افزایش نرخ کرایه تاکسی با حضور پارسا ریاست سازمان حمل و نقل و مسافر مورد بررسی قرار گرفت. پارسا گفت: میانگین افزایش نرخ کرایه تاکسی با توجه به افزایش قیمت استهلاک قطعات ۳۷ درصد می باشد که در بیشترین افزایش کرایه ۹۰۰ تومان می باشد.

اصل لایحه مبنی بر تصویب کلیات طرح افزایش نرخ کرایه تاکسی تصویب شد./خزر

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

دیدار همزمان نمایندگان رشت و صومعه سرا با سیاهکار زاده: ترسیم فرصت های هم افزایی نمایندگان مجلس گیلان با سازمان منطقه آزاد انزلی

دیدار همزمان نمایندگان رشت و صومعه سرا با سیاهکار زاده: ترسیم فرصت های هم افزایی …