چاپ مطلب چاپ مطلب

اقای سلطانی فر هم شما و هم اقای تاج استعفا دهید/ تلنگری به وزارت /سبک جدیداحقاق حق در ورزش توسط داماش

اختصاصی همای گیلان،کشور ما همواره از مدیریت ناصحیح آسیب دیده است واگرتوفیقی درورزش حاصل گردیده با مدیریت سلیقه ای وزودهنگام بوده است .
به هر اندازه مدیریت در ورزش صحیح ترباشد، توفیقات ورزشی بیشتر حاصل شده ،درنتیجه ناهنجاری های اجتماعی کمتر و جوانان زیادی جذب ورزش خواهندشد. در بین این ورزش ها ورزش فوتبال در کشور ما هرچند نتوانسته است توقیفات ورزش هایی همچون والیبال را داشته باشد اما علاقمندان زیادی دارد .
ورزشگاه جایگاه شور،شادی و هیجان است اما آنچه می تواند این محاسن را صحیح هدایت کند مدیریت درست، عادلانه و بدون جانبداری از سوی مدیران ارشد ورزش است که متاسفانه طی چند سال اخیر بدلیل مدیریت ضعیف،جانبدارانه و داوری های ناصحیح ، فوتبال در بحران شدید به سرمی برد که خشونت،درگیری و دلسردی مردم از ورزش فوتبال نمونه ای از دستاوردهای آن است .البته اوج این بی مدیریتی در لیگ هجدهم بوده است که درگیری ها ،زدو خوردها ،معلول شدن تماشاگران تنها بخشی از محصولات این مدیریت ناصحیح می باشد .اما نمونه کامل تر این بی نظمی فینال جام حذفی بود جایی که داماش و تماشاگرانش دیده نشدند وهمه سکو ها به تماشاگران تیم حریف واگذار شد. رشادت، غیرت وهمت تیم داماش ،درس عبرتی برای وزارت ورزش وفدارسیون ورزشی شد.ای کاش کشورما مدیران بیشتری همچون حاجی پورمالک داماش داشت که قاطعانه درمقابل ظلم ایستادگی نمود.نه درگیرشدنه فحاشی کرد. اماحق خودراگرفت ومدیران ورزش راواداربه عذرخواهی نمود.حاجی پورپنچره ی جدیدی درفوتبال بازنمودکه گرفتن حق، فقط ازراه خشونت نیست ؛که ایستادگی وبیان سخن حق است. دیشب همه مردم نظاره گر این بی مدیریتی شدند. کار به جایی رسید که وزیر ،سراسیمه مجبور به تماس تلفنی شد و تاکید به برگزاری این بازی نمود .آیا اگرمدیریت و عدالت بود تماشاگربه تخریب ورزشگاه آن هم درمقابل تیم دسته دومی می پرداخت ؟.قطعامدیریت مهمترین مؤلفه دررسیدن به موفقیت است واین عامل رامی توان درتیم فقیرامافهیم داماش مشاهده کرد که تافینال جام حذفی پیش رفت وقهرمانانه جنگید.تیمی که اگرحق کشی نمی شدالان دردسته اول کشورحضورداشت.
مسئولین چه پاسخی دارندوقتی که ساعت ها بینندگان جلوی تلویزیون منتظر سوت آغاز بازی هستند؟ و همه برنامه کاری انها به هم ریخته است؟
نکته قابل توجه دیگرعدم تخصص بود همگان دیدید که آقای میثاقی یک ساعت تلاش می کند اما نمی تواند کسی را پیدا کند تا با وی مصاحبه نماید که در ورزشگاه چه خبر است . توان صحبت کردن با فتاحی را ندارد؛ فتاحی ای که لیک را به قهقرا کشانده است طلبکارانه صحبت می کند! میثاقی وقتی حرف از فردوسی پور زده می شود رنگ از رخسارش می پرد !
دیشب پرده از نقاب حقیقت ورزش برداشته شد و داماش هم سرافرارشد.
همگان شاهدیم طی یکی دو سال اخیر این همه خشونت در ورزشگاه ها رواج پیدا کرده . به راستی حق نمایندگان است تا همه با هم وزیر ورزش را به مجلس بکشانند تا وی پاسخگوی این همه بی سروسامانی و ناهنجاری در امر ورزش باشد.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

رشد گرانی‌ها و قیمت‌های کمرشکن امان مردم را بریده؛ دولت رئیسی فقط یک تماشاچی منفعل است

رشد گرانی‌ها و قیمت‌های کمرشکن امان مردم را بریده؛ دولت رئیسی فقط یک تماشاچی منفعل …