چاپ مطلب چاپ مطلب

امام جمعه بندر انزلی: نیروی دریایی، انزلی را از فاجعه انسانی نجات داد

حجت‌الاسلام سید داوود موسوی شامگاه پنجشنبه در جمع خانواده شهدا و بازنشستگان منطقه چهارم نیروی دریایی ارتش در هتل سبلان این شهر با اشاره به حضور امیر دریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش اظهار داشت: امیر سیاری مالک اشتر مقام معظم رهبری است.

وی با تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: انقلاب اسلامی بزرگ‌ترین رویداد قرن بیستم بود.

axe8857

موسوی با بیان اینکه انقلاب اسلامی پس از گذشت ۳۵ سال تمام جهان را مبهوت کرده است، تصریح کرد: امام خمینی (ره) تنها صدای رسایی بود که سکوت ظلم را شکست و به آمریکا «نه» گفت.

امام جمعه بندر انزلی انقلاب اسلامی را زلزله قرن توصیف کرد و افزود: انقلاب اسلامی اکنون تمام دنیا را در بر گرفته و آزادی‌خواهان جهان در مقابل آمریکا ایستاده‌اند.

این مسئول ایران اسلامی را ام‌القرای جهان اسلام خواند و عنوان کرد: ایستادگی و مقاومت ملت ایران در مقابل دیکتاتورها سبب عزت و غرور ایران اسلامی شده است.

موسوی با اشاره به سخنان بی‌ادبانه رئیس جمهور آمریکا، خاطرنشان کرد: رجزخوانی اوباما از روی عجز و شکست است.

امام جمعه بندر انزلی نشستن دشمن پای میز مذاکره را به دلیل موفقیت جوانان ایرانی در غنی‌سازی هسته‌ای دانست و یادآور شد: دشمن متوجه شده، در مقابل ملت ایران نمی‌تواند ایستادگی کند.

وی با تاکید براینکه ایران اسلامی در تمام زمینه‌ها پیشرفت کرده، اضافه کرد: نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران اکنون در آب‌های بین‌المللی حضور دارد.

این مسئول در ادامه به بارش برف اخیر در گیلان اشاره کرد و افزود: برف نعمت است اما بارش بسیار مردم منطقه را دچار مشکلاتی کرد.

امام جمعه بندر انزلی با قدردانی از فرمانده ناوگان نظامی شمال کشور در کمک‌رسانی به مردم، اضافه کرد: وضعیت روستاهای آبکنار انزلی به حالت بحرانی رسیده بود.

موسوی حضور سبز کارکنان نیروی دریایی ارتش را التیامی برای دردهای مردم خواند و گفت: نیروی دریایی ارتش انزلی را از ایجاد فاجعه انسانی نجات داد.

وی در پایان به راهپیمایی روز ۲۲ بهمن اشاره کرد و اذعان داشت: امسال حضور مردم نسبت به سال‌های گذشته با شکوه‌تر بود./فارس

About

Check Also

دیدار همزمان نمایندگان رشت و صومعه سرا با سیاهکار زاده: ترسیم فرصت های هم افزایی نمایندگان مجلس گیلان با سازمان منطقه آزاد انزلی

دیدار همزمان نمایندگان رشت و صومعه سرا با سیاهکار زاده: ترسیم فرصت های هم افزایی …